خبرگزاری کار ایران

کارگران خدماتی بیمارستان صیاد گرگان 4 ماه حقوق نگرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۳۹۹

150 کارگر خدماتی بیمارستان صیاد شیرازی گرگان که تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی گلستان فعالیت می‌کنند 4 ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند.

به گزارش ایلنا، حدود 150 نفر از کارگران خدماتی  بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان که به صورت روز مزدی در استخدام دانشگاه علوم پزشکی گلستان هستند، در حدود چهار ماه حقوق معوقه طلب دارند.

این کارگران که از 2 تا 4 سال به انجام کارهایی خدماتی ،تاسیساتی مشغولند، می گویند: علاوه بر 4 ماه حقوق معوقه ، حق بیمه شماری از آنها که به عنوان نیروی خدماتی بیمارستان صیاد شیرازی  مشغول کارند، نیز هنوز پرداخت نشده است و همین اتفاق باعث ایجاد مشکلاتی برای آنها شده.

درعین حال آنان می گویند که به دلیل نوع قرار داد کاری که با کارفرما دارند ثبات شغلی ندارند و هر لحظه امکان بیکاری شان وجود دارد.

کارگران بخش خدمات بیمارستان صیاد شیرازی گرگان در ادامه  درباره تبدیل وضعیت  شغلی خود مدعی شدند قرار بود در سال 95 قرارداد کارگران بخش خدمات طبق مصوبه تامین استان از روز مزدی به حالت قرار دادی ومستقیم تبدیل شود اما با گذشت 9 ماه از شروع سال این اتفاق هنوز نیفتاده است.

گفتنی است کارگران خدماتی بیمارستان صیاد شیرازی گرگان در اعتراض به تعویق حقوق و با طرح مطاله انعقاد قرارداد مستقیم با کارفرمای اصلی  درسال جاری چندین بار مقابل  ساختمان اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی گرگان تجمع کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز