خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به وضعیت نامشخص مزایای شغلی صورت گرفت:

خودداری کارگران صنعتی بهشهر از خوردن غذای کارخانه

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۹۴۸

کارگران کارخانه صنعتی بهشهر در اعتراض به عدم افزایش مزایای مزدی خود از خوردن وعده غذایی تهیه شده در کارخانه خودداری کرده‌اند.

 منابع کارگری ایلنا در کارخانه صنعتی بهشهر  با اعلام این خبر  به ایلنا گفتند: دلیل اصلی نارضایتی کارگران این کارخانه سازنده روغن نباتی خوراکی که شمار آنها به 500 نفر می رسد، عدم اعمال افزایش مزایای مزدی همانند حق پاداش ،تولید وحق جذب است  که مطابق عرف رایج در این واحد تولیدی به صورت سالانه به دستمزدهای آنها افزوده می شده است.

این کارگران درباره مطالبات صنفی خود گفتند: شهریور ماه  هر سال کارفرما برخی  مزایای که شامل حق پاداش ،تولید وحق جذب می شود به صورت درصدی به دستمزد کارگران اضافه می کرد این در حالیست که از پاییز سال جاری این اتفاق هنوز نیافتاده است.

در این رابطه به نقل از کارگرانی که از ده روز پیش در کارخانه یادشده حاضر به خوردن وعده غذایی روزانه نشده‌اند گفته می‌شود: مدیریت کارخانه که از حدود سه سال پیش ثابت مانده است تا این لحظه پاسخ روشنی به این خواسته‌ صنفی ما ارائه نکرده است.

این کارگران که شمار آنها نزدیک به 500 نفر است می‌گویند: قبل از اینکه بخواهیم به نشانه اعتراض از خوردن وعده غذایی روزانه خودداری کنیم، از طریق مکاتبه با کارفرما پیگیری خواسته خود بودیم اما چون پاسخی به ما داده نشد از 10 روز پیش اقدام اعتراضی خود را در پیش گرفتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز