خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

برگزاری 8700 ساعت کارگاه آموزشی ایمنی کار در ارتفاع

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۳۷۰

مدیر کل بازرسی کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای عالی حفاطت فنی از برگزاری 14 کارگاه آموزشی ایمنی کار در ارتفاع در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، اصابتی با تاکید بر اهمیت موضوع ایمنی در پیشگیری و کاهش حوادث ناشی کار و هزینه های مستقیم و غیر مستقیم ناشی از آن اظهار کرد: با توجه به این که بیشتر حوادث ساختمانی، مربوط به سقوط از ارتفاع است،  آموزش های تئوری و عملی ایمنی کار در ارتفاع در دستور کار اداره تدوین آیین نامه ها و دستورالعمل های ایمنی  اداره کل بازرسی کار قرار گرفته و از مرداد ماه سال گذشته تا کنون 14 کارگاه آموزش ایمنی کار در ارتفاع با هماهنگی مرکز تحقیقات، تعلیمات و حفاظت بهداشت کار و همکاری موسسات تخصصی به مدت 8700 نفر ساعت  برای بازرسان کار سراسر کشور برگزار شد.

دبیر شورای عالی حفاطت فنی تصریح کرد: در این کارگاه بازرسان کار ابتدا با تجهیزات و ابزار کار در ارتفاع آشنا شده و سپس به صور عملی روش دسترسی با طناب و سامانه های متوقف کننده و محدودکننده سقوط را فرا گرفتند .

وی اظهارامیدواری کرد با برگزاری این کارگاهها و بالا بردن سطح علمی بازرسان کار ارتقای فرهنگ ایمنی در جامعه کار و تولید فراهم شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز