خبرگزاری کار ایران

برای پیگیری مطالبات مزدی صورت گرفت:

جمعی از کارگران سدید ریخته گر به تهران آمدند

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۳۱۳

تعدادی از کارگران کارخانه سدید ریخته گر پیش از ظهر امروز برای پیگیری مطالبات مزدی خود به تهران آمدند.

منابع خبری ایلنا در کارخانه سدید ریخته گر در شهرستان اسلامشهر با اعلام این خبر گفتند: حدود 6 نفر از مجموع 44کارگر  کارخانه سدید ریخته گر ،صبح امروز پس از طولانی شدن روند پرداخت مطالبات معوقه خود به دفتر مالک جدید قسمتی از زمین های واگذار شده این واحد صنعتی در تهران آمدند.

به گفته آنان  با توقف  فعالیت تولیدی این کارخانه از ابتدای سال گذشته (94)، در حال حاضر حدود 44 کارگر با سابقه در بلاتکلیفی به سر می‌برند و در عین حال هنوز 18 ماه مزایای مزدی وبیمه ای  آنها به همراه عیدی سال 95 پرداخت نشده است.

به نقل از این کارگران گفته می شود که حدود یک هفته قبل بخش زیادی از اموال وماشین آلات  این واحد تولیدی  بابت یک بدهی حدودا یک میلیارد تومانی در حال مصادره شدن است و همین اتفاق باعث تضعیف امید کارگران برای بازگشایی دوباره کارخانه شده است.

طبق اظهرات کارگران سدید ریخته گر این وام در سالهای 85 تا 86  دریافت شد که بعدا بازپرداخت آن با مشکلاتی همراه شدو در نتیجه طی تفاهم نامه ای مالکیت حدود 10 هزار متر از زمین کارخانه در ازای قبول مسئولیت بازپرداخت وام دریافت شده به خریدار واگذار شد.

این کارگران در ادامه تصریح کردند:با وجود عملیاتی شدن این توافق متاسفانه مالک زمین های تفکیک شده به تعهد خود در خصوص در باز پرداخت بدهی مورد نظر عمل نمی کند  و به همین دلیل طی یک هفته گذشته شرکت مورد نظر در حال مصادره کردن اموال وماشین آلات کارخانه برای فروش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز