خبرگزاری کار ایران

در پنجمین روز از هفته کارگر ۹۵ ؛

مراسم محفل انس با قرآن کریم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۹۲۱

در پنجمین روز از هفته کارگر مراسم مخفل انس با قرآن کریم در محل دارالقرآن کریم تشکیلات خانه کارگر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم محسنی قائم مقام دارالقرآن خانه کارگر با اشاره به اینکه این مرکز یک میلیون نفر را تحت پوشش خدمات دینی و قرانی قرارداده گفت: تا پنج سال آینده سه هزار مراکز پیش دبستانی با رویکرد دینی وقرانی خواهیم داشت که تاکنون 40 مرکز از آن را راه اندازی کردیم.

ما واحدهای آموزش عمومی را که دوره های کوتاه مدت علوم قرآنی برگزار می کند در سطح کارخانجات و مجامع کارگری راه اندازی کردیم .

قائم مقام دارآلقران خانه کارگر با اشاره به اینکه متاسفانه جامعه 40 میلیون نفری خانواده کارگری در بحث فرهنگی چندان مورد توجه قرار نگرفته اظهار داشت: به این منظور شورای هماهنگی قرآن عترت جامعه کارگری را راه اندازی کردیم و طرح آن را چندی پیش به کمیسیون کارگری مجلس ارایه دادیم که هم اکنون دبیرخانه آن در خانه کارگر تشکیل شده است.

محسنی با اشاره به آموزش های غیر حضوری دارالقرآن خانه کارگر گفت: در گذشته از بسته مخابرات به خدمات تلفنی به این منظور استفاده کردیم اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی قصد داریم این بسته آموزشی را در فضای شبکه های آموزشی گسترش دهیم.

وی افزود: هم اکنون کانال تلگرام کتاب قرآن راه اندازی شده که علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت دارالقرآن خانه کارگر لینک تلگرام آن را ببینند.

وی در خصوص واحد نخبگان خانه کارگر گفت: بیش از 70 درصد از افرادی که جذب مدارس و مهدهای قرانی شده اند از این مرکز فارغ التحصیل شده اند .

وی افزود: برای دوره های تربیت مربی نیز یک تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه ای منعقد شده افرادیکه این دروه های را می بینند از سازمان فنی وحرفه ای مدارک مورد نظر را دریافت می کنند.

محسنی ادامه داد: پژوهشکده برهان معرفت خانه کارگر هم اکنون 100 جلد کتاب منتشر کرده و بسته های کمک آموزشی نیز به این منظور تهیه کرده است.

وی در پایان افزود: همه این امکانات متعلق به کارگران است و ما قصد داریم با توسعه این فعالیت ها جلوی بسیاری از مشکلات و انحراف ها را در جامعه بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز