خبرگزاری کار ایران

اردوی هیأت­های اجرایی خانه‌کارگر نیمه آبانماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۵۷۷

به گفته معاون امور شهرستان‌های تشکیلات خانه کارگر نشست سراسری هیات‌های اجرایی خانه‌های کارگر سراسر کشور در روزهای چهاردهم و پانزدهم آبان ماه برگزار خواهد شد.

«حسن صادقی» با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: این نشست دور روزه مطابق سنوات پیشین در استراحت‌گاه چمخاله استان گیلان برگزار خواهد شد.

وی در توضیح این نشست گفت: در روز‌های مقرر  پس از برگزاری نشست عمومی، اعضای هیئت­ های اجرایی شعب خانه کارگر سراسر کشور در قالب 16 کمیته اجرایی بر پا تشکیل جلسه خواهند داد.

به گفته وی این کمیته‌ها سامل کمیته دبیران اجرایی،کمیته آموزش و امور اعضا، کمیته دارالقران و کمیته شوراهای اسلامی کار ، کمیته انجمن ­های صنفی کارگری، کمیته زنان کارگر، کمیته اتحادیه­ های کارگری، کمیته امورمالی، کمیته اموربین الملل، کمیته تعاونی ­های مسکن، کمیته تعاونی­ های مصرف، کمیته کانون بازنشستگان، کمیته انجمن­ های اسلامی، کمیته تبلیغات، کمیته بیمه و درمان و کمیته مطبوعات برگزار می­ شود.

وی افزود:کمیته­ ها به موضوعات روز درون تشکیلاتی و موضوعات برون تشکیلاتی در حوزه­ های کارگری،تامین اجتماعی،روابط کار و برنامه ششم توسعه می­ پردازند.این کمیته­ ها به مسائل برون تشکیلاتی نیم نگاهی خواهند داشت که حاصل نشست مباحث کارشناسی تر و تخصصی تر شود.

معاون امور شهرستان‌های خانه کارگر گفت: روز دوم نیز جمع بندی مباحث انجام می­ شود و در مجمع عمومی گزارش­ های عملکرد کمیته­ ها داده می­ شود و ریئس کمیته در مجمع عمومی گزارش کار را ارائه می دهد و ماحصل مجمع کتبا به هیئت رئیسه داده می­ شود تا بر اساس آن برنامه کاری مجموعه ،تدوین و اجرایی شود.مثلا در کمیته دبیران اجرایی سال گذشته به مسائلی پرداخته شد که حاصل آن در نشست امسال سازمانی و واخوانی مجدد می گردد و بر اساس آن کار دنبال می­ شود.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگران تاکید کرد:هدف از این نشست­ ها به روز کردن کار تشکیلات و اطلاع یافتن از مسائلی که در طول یکسال صورت گرفته و مصوبات سال گذشته چند درصد اجرا شده است و چقدر در پیشبرد اهداف موفقیت حاصل شده است و با شکست مواجه شده و جمع بندی توسط معاون امور شهرستان‌های خانه کارگر انجام می­ شود و در آخر با نتیجه­گیری توسط دبیرکل خانه کارگر نشست پایان می­ گیرد.

صادقی افزود امیدواریم بازخورد این نشست در جهت منافع جامعه کارگری باشد و این مجمع به نوعی مجلس نمایندگان کارگری است زیرا حلقه­ ای از تمام نمایندگان کارگران در آن حضور دارند زیرا در هیئت­ های اجرایی،رؤسای تشکلات قانونی هم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز