خبرگزاری کار ایران

این بار در مقابل استانداری مازندران؛

دومین تجمع اعتراضی کارگران نساجی قائمشهر طی هفته جاری

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۵۱۳

صبح امروز حدود ۲۵ نفر از کارگران نساجی قائمشهر در اعتراض به عدم دریافت حقوق اسفندماه و همچنین در واکنش به شایعاتی که درباره واگذاری این کارخانه به بخش خصوصی مطرح شده است در مقابل استانداری مازندران تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، این کارگران روز یکشنبه (۲۳ فروردین) نیز در اعتراض به خصوصی سازی این واحد تولیدی مقابل ساختمان فرمانداری شهرستان قائمشهر تجمع کرده بودند.

کارگران کارخانه نساجی قائمشهر می‌گویند؛ این واحد تولید کننده انواع پارچه که با مدیریت بخش دولتی (سازمان گسترش نوسازی) فعالیت دارد هم اکنون بدلیل نبود سرمایه در گردش و مواد اولیه تولید با مشکلات زیادی روبرو است.

به گفته آنان؛ حدود ۱۷ سال قبل کارخانه نساجی قائمشهر  توسط سازمان خصوصی سازی به بخش خصوصی واگذارشده بود که بعد از چند سال فعالیت به دلیل مدیریت ناکار آمد تعطیل اعلام شد.

طبق اظهارات کارگران معترض؛ کارخانه نساجی قائمشهر در آن زمان با پیگیری کارگران و مساعدت برخی از مسئولان استانی  بازگشایی شد و مجددا به بخش دولتی بازگشت.

کارگران معترض دلیل مخالفت با خصوصی سازی مجدد این کارخانه را ترس از دچار شدن به سرنوشت کارگران نساجی مازندران اعلام می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز