خبرگزاری کار ایران

جام حذفی فوتبال اسپانیا

بارسلونا و سویا حریفان خود را گلباران کردند

شاگردان انریکه و سویا با برتری پرگل مقابل حریفان خود به مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری صعود کردند.

به گزارش ایلنا، دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی قوتبال اسپانیا چهارشنبه شب پیگیری شد که در مهمترین بازی بارسلونا میزبان ارکولس بود و توانست با هفت گل این تیم را شکست دهد.

در نیمه نخست آبی اناری‌ها دو بار دروازه مهمان را باز کردند. ابتدا لوکاس دینیه در دقیقه 37 گلزنی کرد. در آخرین دقیقه نیمه نخست ایوان راکیتیچ از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در نیمه دوم رافینیا برای آبی اناری ها گلزنی کرد. پنج دقیقه بعد آردا توران گل چهارم را به ثمر رساند و در ادامه فرانسیسکو آلکاسر دروازه ارکولس را باز کرد. گل ششم بازی نیز توسط توران به ثمر رسید. هافبک ترکیه‌ای گل دیگری را وارد دروازه مهمان کرد تا در این بازی هت تریک کند.

در دیگر بازی‌ والنسیا دو بر یک لگانس را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.

در نخستین بازی دیشب ایبار برابر اسپورتینگ خیخون قرار گرفت و سه بر یک پیروز شد. ایبار با توجه به نتیجه دیدار رفت (پیروزی دو بر یک) در جمع 16 تیم برتر قرار گرفت.

در دیگر بازی دیشب سویا در دیدار برگشت نیز به راحتی فورمنتا را شکست داد. این تیم در سانچس پیسخوان 9 بار دروازه فورمنتا را باز کرد و مهمان تنها توانست یک گل را جبران کند.

دپورتیوو لاکرونیا سه بر یک رئال بتیس را شکست داد و در حالی که بتیس دیدار رفت را یک بر صفر به نفع خود به پایان رسانده بود از این رقابت‌ها حذف شد.

اوساسونا شکست یک بر صفر برابر گرانادا را جبران کرد و در دیدار برگشت دو بر صفر پیروز و به مرحله یک هشتم صعود کرد.

دیگر دیدارهای این مرحله امشب برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۴۰۴۶۷