خبرگزاری کار ایران

کونته: مشکلات خط دفاعی چلسی خیلی زیاد است

سرمربی چلسی به وجود مشکل در تیمش اعتراف کرد و چلسی را با یوونتوس در فصل نخست مقایسه کرد.

به گزارش ایلنا، چلسی امروز باید در لیگ برتر برابر هال سیتی به میدان برود. آبی‌های لندن در حالی پیش از این دیدار به میدان خواهند رفت که نتایج ناامیدکننده آنها به خصوص باخت سه بر صفر در داربی شهر لندن، حسابی هواداران این تیم را ناامید کرده است. آنها اکنون این فرصت را دارند تا با برتری برابر هال سیتی در لیگ برتر، دو شکست پیاپی خود را به دست فراموشی بسپارند.

آنتونیو کونته پس از آخرین جلسه تمرینی چلسی گفت: به هیچ وجه از اشتباهات خط دفاع چلسی و ضعف تیمی مان شگفت زده نشدم. همین پیش بینی را داشتم. وقتی تیمی سرمربی خود را عوض می‌کند، به این معنا است که وضعیت خوبی ندارد. برای چلسی نیز همین شرایط است. چلسی از من خواسته است تا مربی این تیم شوم و اشتباهات این تیم را برطرف کنم. پس با چالش روبرو خواهم بود. بعضی مواقع مشکلات خیلی زود رفع می‌شوند و شما می‌توانید خوشحال باشید. بعضی مواقع به زمان نیاز دارید تا این مشکلات را رفع کنید. این مهم است که وقتی به تیم بزرگی می‌آیید و با مشکلات زیادی روبرو هستید، در گام نخست مشکلات را بشناسید. متوجه شدم مشکلات خط دفاعی چلسی خیلی زیاد است و خیلی زود آنها را دیدم.

مشکلات چلسی در این هفته باعث شده است تا رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی از دوشنبه تا چهارشنبه در کوبهام حاضر باشد و با آنتونیو کونته درباره مسائل و موضوعات تیم صحبت کند. کونته ادامه داد: مشکلاتی که در چلسی با آن روبرو هستیم، همان مشکلاتی است که در یوونتوس با آن روبرو بودیم. استعدادی که در تیم داریم بدون شک از تیمی که در یوونتوس هدایت آن را بر عهده داشتم، بیشتر است ولی با استعداد بازیکنان، به تنهایی نمی‌توانیم پیروز شویم. شما باید دوندگی، قدرت، فداکاری را نیز به تیم اضافه کنید. این مشکلات را فهمیدیم و خیلی سریع در حال برطرف کردن آن هستیم. اعتماد به نفس زیادی درباره بهبود چلسی دارم و آن هم به این خاطر که بازیکنان باکیفیتی در تیمم دارم.

چلسی در حالی به دیدار هال سیتی خواهد رفت که در این دیدار نیز نمی‌تواند از حضور جان تری 35 ساله در ترکیب خود استفاده کند. در بازی‌های قبلی، گری کیهیل نمایش انتقادآمیزی از خود ارائه داده است. کونته با دفاع از عملکرد این بازیکن گفت: اشتباه‌های ما در خط دفاعی فقط به دیدار با آرسنال خلاصه نمی‌شود. کیهیل در دقیقه 10 اشتباه کرد و 80 دقیقه وقت داشتیم تا این اشتباه را جبران کنیم ولی بازهم اشتباه کردیم و نتوانستیم این کار را انجام دهیم. به همین خاطر باید بگویم فقط به خاطر اشتباه کیهیل نبود که باختیم. وقتی می‌بازیم، بدان معناست که همه بازیکنان تیم می‌بایند و وقتی می‌بریم هم همه پیروز می‌شوند. باید در تیم این حس وجود داشته باشد که وقتی کسی اشتباه می‌کند، بقیه باید اشتباهات او را جبران کنند.

 

کد خبر : ۴۱۵۴۳۵