خبرگزاری کار ایران

تیم منتخاب هفته بیست و دوم؛

دو پرسپولیسی و یک استقلالی در تیم منتخب هفته

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۴۴۶

سرخابی‌ها تنها 3 نماینده در تیم منتخب هفته بیست و دوم داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام دیدار ذوب‌آهن - استقلال به پایان رسید و تیم‌ها با کسب نتایج مختلف توانستند تغییراتی در جدول ایجاد کنند. در این میان برخی از بازیکنان بیش از سایرین در ترکیب تیم‌شان مفید و موثر ظاهر شدند که در زیر تیمی منتخب از بهترین بازیکنان هفته تشکیل دادیم:

 

وحید شیخ ویسی (استقلال خوزستان):

گلر استقلال خوزستان در دیدار با سپیدرود رشت ستاره تیمش بود و با واکنش‌های خوب خودش مانع شکست آبی‌پوشان شد. شیخ‌ویسی یک ضربه پنالتی هم گرفت تا بازی خوب خودش را تکمیل کند.

 

شهرام گودرزی (پارس جم):

در پست دفاع چپ جایگزین میثم تیموری شد و به حمدی‌نژاد ترجیح داده شد و بازی خوبی هم مقابل سایپا و جناح راست قدرتمند این تیم که نقطه قوتش محسوب می‌شود داشت تا در نهایت بازی به تساوی بدون گل ختم شود.

شجاع خلیل‌زاده (پرسپولیس):

مقابل خط حمله زهردار سپاهان به خوبی در کنار جلال حسینی ایستادگی کرد و شاید دلیل برتری او به کاپیتان پرسپولیس گلی بود که به ثمر رساند و کار را برای حریف تمام کرد.

خالد شفیعی (ذوب‌آهن):

به خوبی در ترکیب تیم جدید خود جا افتاده است و به خط دفاع آشفته ذوبی‌ها توانسته سر و سامانی بدهد. علاوه بر بازی کم اشتباه در خط دفاع، چند بار با نفوذهایش روی دروازه استقلال خطرساز شد.

وریا غفوری (استقلال تهران):

مثل همیشه در سمت راست استقلال بازی خوبی به نمایش گذاشت و قلعه‌نویی را مجبور کرد که در دقیقه 34 دفاع چپ خودش را از زمین بیرون بکشد. وریا یک گل زد و اگر دقت می‌کرد می‌توانست در 30 دقیقه ابتدایی مسابقه هتریک کند.

 

رضا اسدی (سایپا):

هافبک دفاعی سایپا به خوبی زهر خط هافبک پارس جم را گرفت و بازی خوب و منطقی در میانه میدان برای تیمش انجام داد و روز خوبش بود.

مهدی مهدی‌پور (تراکتورسازی):

یک گل زد و 2 پاس گل داد تا به روزهای اوج خودش برگشته باشد و در همکاری با احسان پهلوان پیروزی پرگل تراکتورسازان را رقم بزند. این بهترین بازی فصل مهدی‌پور بود.

احسان پهلوان (تراکتورسازی):

2 گل از 3 گل تراکتورسازی را در روزی که مهاجمان این تیم همچنان وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند زد تا هم ستاره تیمش باشد و هم بازگشتش به دوران اوج را جشن بگیرد.

محمدرضا حسینی (ذوب‌آهن):

در پیروزی 2 بر یک مقابل استقلال نقش اساسی داشت. بارها با پاس‌های خوب خودش به داخل محوطه جریمه حملات خطرناکی روی دروازه حسینی پدید آورد و در ثانیه‌های پایانی هم گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا ستاره تیمش باشد.

 

لوسیانو پریرا (صنعت نفت):

تک گل ارزشمند تیمش را مقابل فولاد به ثمر رساند و اگر پنالتی دقایق پایانی فولاد نبود این گلش 3 امتیازی بود. پریرا خطرهای زیادی هم روی دروازه فولاد ایجاد کرد که بابدشانسی از دستش رفت.

علی علیپور (پرسپولیس):

شاید فرصت‌های زیادی را در دیدار با سپاهان از دست داده باشد ولی گل با ارزشی در این دیدار برای تیمش زد تا فاصله‌اش را در صدر جدول با گلزنان دیگر بیشتر کند.

 

سرمربی: امیر قلعه‌نویی (ذوب‌آهن)

بازهم در نیمه مربیان توانست بازی باخته را با برد عوض کند و تعویض‌هایش در جریان بازی کاملاً شرایط را به سود ذوب‌آهن برگرداند تا نیمه مربیان را از شفر برده باشد. 3 امتیاز ارزشمند بازی با استقلال کار ارزشمند قلعه‌نویی و شاگردانش بود. ارطغرول ساغلام هم عملکرد خوبی در تراکتورسازی داشت.

 

سایرین:

حسین حسینی، روزبه چشمی و داریوش شجاعیان از استقلال، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، ربیع عطایا و کی‌روش استنلی از ذوب‌آهن، سید جلال حسینی، گادوین منشا از پرسپولیس، ابراهیم عالمه از سپاهان، محسن بنگر از نفت تهران و محمد نزهتی از سپیدورد هم می‌توانستند در این تیم حضور داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز