خبرگزاری کار ایران

سوپرمن 28 امتیازی پرسپولیس با 22 سال سن

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۷۱۵

علی علیپور به صورت مستقیم و غیر مستقیم روی 28 امتیاز این تیم تاثیرگذار بوده است.

تنها چند دقیقه بعد از امضای قرارداد رسمی مهدی طارمی با الغرافه قطر، علی علیپور 3 امتیاز حساس دیگر را به پرسپولیس هدیه کرد. بررسی امتیازاتی که پرسپولیس به واسطه گل‌های علیپور به دست آورده، آمار عجیبی به ما می‌دهد. پرسپولیس 4 بازی از بازی‌های لیگ را فقط با گل‌های علیپور برده است. او مقابل صنعت‌نفت دو گل زد و پرسپولیس دو بر صفر برنده شد.

در 3 بازی مقابل استقلال، سپیدرود و مشکی‌پوشان هم تک گل‌های 3 امتیازی زد. به این ترتیب پرسپولیس 12 امتیاز خالص را فقط روی گل‌های علیپور به دست آورده. علیپور در پیروزی 3 بر یک مقابل استقلال خوزستان هم دو گل زد که می‌شود 3 امتیاز این بازی را هم به حساب علیپور گذاشت و 15 امتیاز تیم برانکو را حاصل گل‌های او دانست.

او یکی از گل‌های پرسپولیس را در تساوی مقابل سپاهان زد (یک امتیاز). در پیروزی 3 بر صفر مقابل گسترش، 4 بر صفر مقابل ذوب‌آهن، دو بر صفر مقابل سایپا و دو بر صفر مقابل تراکتورسازی (12 امتیاز) هم زننده یکی از گل‌های تیمش بود. به این ترتیب گل‌های او 15 امتیاز به صورت کامل و 13 امتیاز در کنار گل‌های بقیه بازیکنان برای پرسپولیس به همراه داشته است. در مجموع او در 28 امتیاز پرسپولیس تاثیر مستقیم داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز