خبرگزاری کار ایران

متهم ردیف اول استقلال در اتاق محاکمه؛ شماره 9 آمد نداشت!

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۵۵۷

علی قربانی در این فصل نمایش چندان خوبی را نداشته و مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، حلاوت رکوردشکنی سید حسین حسینی و گل داریوش شجاعیان، با گل دیرهنگام سایپا و از دست رفتن سه امتیاز به هدر رفت. سکوهایی که از ابتدا سر از پا نمی شناختند در پایان با ناراحتی ورزشگاه را تکر کردند. آنها که مدام شماره یک تیم را تشویق می کردند و در مدحش مستانه به شادی می پرداختند در انتها با سر دادن شعار علیه مهاجم تیم از خجالتش در آمدند.

متهم شماره یک این روزها، شماره 9 بابلسری است. کسی که تا به حال و در طول دو فصل 11 گل در سه لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ برتر به ثمر رسانده است. قربانی در فصل قبل رقابت های لیگ 6 گل به ثمر رساند؛ یک گل در جام حذفی و یک گل هم در لیگ قهرمانان سهم مهاجم 26 ساله آبی ها بود.

قربانی در این فصل شماره 17 را کنار گذاشت و صاحب شماره 9 شد. او در این لباس تا به اینجا و تا پایان هفته نوزدهم یک گل در لیگ زده است در حالی که تا پایان هفته نوزدهم لیگ قبل 4 گله بود. او در جام حذفی هم تا به اینجای کار دو گل زده است.

شاید لول قربانی در سطح الباقی فیکس های استقلال نباشد؛ شاید حضور او در ترکیب اصلی به خاطر کمبود نیرو و لطف بیش از حد شفر باشد؛ شاید شماره 9 آرش برهانی و کاوه رضایی برایش کمی بزرگ باشد اما او همان کسی است که فصل گذشته یکی از زیباترین گل های دربی را زد. او همان کسی است که استقلال را با گل سه امتیازی اش به ذوب آهن، از شر نبردنها نجات داد؛ او همان کسی است که چند هفته گل با گل والی اش همه را به وجود‌آورد و همه اینها در کنار هم باعث می شود تا به این نتیجه برسیم که او مستحق این شعارهای تند نیست!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز