خبرگزاری کار ایران

در پیامی از سوی مرادی مطرح شد؛

تقدیر فدراسیون وزنه برداری از عنایت ویژه مقام معظم رهبری

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۴۶۹

فدراسیون وزنه برداری در پیامی به نظر لطف مقام معظم رهبری و عموم مردم شریف جمهوری اسلامی ایران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا  قهرمانی بی سابقه وزنه برداری ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ در آناهیم آمریکا، موجی از واکنش ها را میان مسئولان ارشد نظام و ملت شریف در پی داشت. این اتفاق که با صدور پیامی پرمهر و لطف از سوی مقام معظم رهبری همراه شد، شور و شعفی خاص را به جامعه وزنه برداری کشور منتقل شد.

در این راستا،  علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران پیامی را در قبال این سیل محبت و تبریک صادر کرد که متن آن در زیر آمده است:

بسمه تعالی
قهرمانی بی سابقه فرزندان ملت شریف ایران و سربازان همیشه دلداده مقام عظمی ولایت در سرزمین آمریکا و کسب مدال های رنگارنگ، نشان از آن داشت که اگر فعل خواستن به درستی صرف شود، رسیدن به قله های موفقیت، امری ممکن و شدنی است.

اینک، وزنه برداری ایران در سایه عنایات بی بدیل ذات اقدس الهی و تلاش شبانه روزی سربازان این مملکت توانست به توفیقی دست یابد که در تاریخ بی سابقه بوده است. در این مسیر، بی تردید موانع و گذرگاه های دشواری در پیشرو بود که بسیاری قهرمانی کنونی را غیرممکن می دانستند؛ اما چه کسی است که نداند سربازان این مرز و بوم چگونه ناممکن ها را شدنی می کنند؛ هر بار در اسمی و لباسی. این بار جامعه وزنه برداری است که توانست پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در آمریکا به اهتزاز دراورد و کاری کرد کارستان.

اما، این قهرمانی هنگامی جلوه ای وصف ناپذیر یافت که با پیام مسرت بخش مقام معظم رهبری همراه شد و برای همیشه در اذهان باقی خواهد ماند و البته حلاوت آن نیز برای همیشه در دل و زهن ما باقی  خواهد ماند. البته، سایر مسئولان و دلسوزان نیز در پیامهایی جداگانه، به تحسین شاهکار وزنه برداری ایران پرداختند که به دلیل کسرت پیامها، به صورت عمومی از آنها نقدیر و تشکر می شود.

در پایان امید است که این قهرمانی آغازگر مسیر اعتلا و توسعه روزافزون ورزش ایران در جهان باشد که این موفقیت طلیعه ای برای این راه است و از تمامی مسئولان و ملت شریف که با دعای خود یار و یاور این تیم قهرمان بودند، تشکر و قدردانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز