خبرگزاری کار ایران

حسرت ستاره اسبق پرسپولیس برابر استقلال/ به یاد استیل آذین و دربی 62

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۹۴۲

حسین کعبی انگیزه های زیادی برای دیدار مقابل استقلال تهران داشت اما محرومیتی که برایش به وجود آمد این اجازه را از او گرفت.

به گزارش ایلنا، دیدار تیمهای سپیدرود رشت و استقلال تهران در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر سه شنبه به انجام می رسد. مهمترین غایب تیم رشتی در این مسابقه حسین کعبی خواهد بود.

ستاره 32 ساله تیم علی نظر محمدی به دلیل سه اخطاره بودن نمیتواند در برابر استقلال به میدان برود. کعبی که با تیمهای مختلفی رو در روی استقلال تهران قرار گرفته این بار می توانست بعد از فولاد، استقلال خوزستان، راه آهن، استیل آذین، پرسپولیس و سایپا با لباس سپیدرود هم در برابر آبی پوشان قرار بگیرد که حداقل در بازی رفت این اتفاق رخ نداد.

کعبی دو بازی خاطره انگیز در برابر استقلال دارد. یکی دربی 62 بود که کعبی برای پرسپولیس توپ می زد و مصطفی دنیزلی سرمربی وقت سرخپوشان کعبی را در خط حمله بازی می داد. آن مسابقه در سال 86 و در روز اول دی ماه به انجام رسید. کعبی چند بار می توانست دروازه استقلال را باز کند اما درخشش وحید طالب لو مانع از این اتفاق شد. آن دیدار با نتیجه 1-1 مساوی خاتمه پیدا کرد.

بازی دوم هم به جدال استقلال و استیل آذین برمی گردد. دیداری که با نتیجه 5-4 به سود شاگردان حمید استیلی تمام شد و آنها به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی صعود کردند. گل سوم استیل آذین در آن مسابقات توسط حسین کعبی زده شد. این بازیکن بعد از گلی که زد در حالی که با دستهای خود مدام به پیشانی اش می زد به سمت هواداران خودی رفت. 

جالب این است که کعبی در یکی از مصاحبه های قدیمی خود گفته بود او به همراه کل خانواده اش استقلالی هستند اما هیچ وقت برای این تیم به میدان نرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز