خبرگزاری کار ایران

گفته بودم اگر پایم به گل باز شود؛ هر بازی گل می زنم

عباسیان: روی سهل انگاری به تراکتور باختیم/ زشت بود آقا رضا تنهایی خداحافظی می کرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۷۱۵

هافبک تیم پدیده گفت: حیف بود ورزشگاه مدرنی چون امام رضا(ع) مورد استفاده قرار نگیرد.

معین عباسیان در گفت و گو با ایلنا، درباره بازی در تیم منتخب مشهد و افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع) اظهار داشت: خدا را شکر سرانجام طلسم شکست و در این ورزشگاه بازی کردیم. خیلی حیف بود چنین استادیوم مدرنی داشته باشیم و نتوانیم از آن استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: حالا به زودی قرار است بازی های ما و سیاه جامگان در این ورزشگاه به انجام برسد اما اینکه دقیقا چه زمانی شاهد این اتفاق هستیم را نمی دانم. فعلا که پدیده دو هفته باید خارج از خانه بازی کند. این ورزشگاه در مرکز شهر قرار دارد و سهل الوصول تر هست تا تماشاگران بتوانند در استادیوم حاضر شوند و تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند. در این صورت ما می توانیم بهتر از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

هافبک تیم پدیده درباره خداحافظی رضا عنایتی و صحنه ای که او همراه با کاپیتان اسبق استقلال در کنار زمین دوید گفت: آقا رضا از همه لحاظ کاپیتان و الگوی من هستند. ایشان انسانی بزرگ و در همه فاکتورها حرفه ای و قابل ستایش هستند. متاسفانه وقتی آقا رضا تعویض شد بازی متوقف نشد؛ ای کاش هماهنگی می شد تا حداقل برای دقایقی بازی متوقف می شد تا مراسم خداحافظی بهتری برگزار شود. با این حال من به احترام آقای عنایتی لحظاتی دنبالشان دویدم و مشایعتشان کردم چون خیلی بد بود اگر تنها این خداحافظی صورت می گرفت.

وی درباره پیشرفت پدیده در این فصل و عملکرد خوب آنها گفت: شرایط ما در این فصل خیلی فرق کرده است. نقاظ ضعف را تقریبا مرتفع کرده ایم. شروع ایده آلی داشتیم. زدن 4 گل به سپاهان، سه گل به سایپا و دو گل به استقلال کار ساده یا اتفاقی نیست. یکی دو جا گاف دادیم اما چون تیم ما شخصیت خوبی پیدا کرده به راهمان ادامه دادیم. عده ای گفتند استقلال ضعیف بوده که ما بردیم اما اصلا اینطور نیست. استقلالی ها تیم خیلی قدرتمندی هستند و فقط توپهایشان گل نمی شود. حالا هم کار تیم پدیده سخت تر شده است. همه نگاه دیگری روی تیم ما خواهند داشت.  

عباسیان درباره باز شدن پایش به گلزنی بعد از مدتها بیان داشت: خدا را شکر می کنم. درست است که مدتی گل نزدم اما همه اینها به خاطر تغییر وظایفم در تیم است. با این حال وعده داده بودم که اگر پایم به گلزنی باز شود دیگر در هر بازی گل خواهم زد. الان هم که با احتساب جام حذفی در دو مسابقه اخیر گل زده ام.

وی درباره تقابل با تراکتورسازی و شکستن طلسم نباختن های این تیم در برابر پرشورهای تبریزی پس ازباخت در جام حذفی تصریح کرد: در سه سال اخیر بارها با تراکتورسازی بازی کردیم. آنها الان تیم خوبی دارند و در جام حذفی ما را از پیش رو برداشتند. انگیزه زیادی برای کسب بهترین نتیجه در تبریز داریم. در بازی جام حذفی اصلا به آنها موقعیت ندادیم و روی سهل انگاری شکست خوردیم. اهل کری خواندن نیستم اما برای بهترین نمایش ممکن به تبریز می رویم.  

عباسیان در پایان درباره قرعه سخت پدیده در لیگ و دو هفته بازی دور از خانه مقابل تراکتور و پارس جم اذعان داشت‌: دقیقا با قرعه سختی مواجه شدیم. فصل قبل هم همینطور بود. دیگر نمی خواهیم اتفاقات لیگ شانزدهم تکرار شود و آنها همگی برایمان درس شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز