خبرگزاری کار ایران

از تعطیلی لیگ افت می‌کنیم ولی تیم ملی واجب‌تر است

دایی: مهاجمان ما فرصت‌ زیاد خراب می‌کنند/ تراکتورسازی در بازی‌های قبل بدشانس بوده است

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۴۹۴

سرمربی سایپا در خصوص دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی می‌گوید.

به گزارش ایلنا، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی اظهار داشت: فردا دوباره یک بازی سخت و حساس را پیش روی داریم. با توجه به نتایج اخیرمان، دوست نداریم موقعیت‌مان به خطر بیافتد. با تمام وجود سعی می‌کنیم تا بازی فردا را ببریم. برای تراکتورسازی و هوادارانش احترام زیادی قائل هستم. آنها به جز بازی با نفت، خیلی بدشانس بودند و در هیچ کدام از بازی هایش لیاقت باخت را نداشت.

وی در مورد رویارویی با تراکتورسازی گفت: به گل‌محمدی بابت تیمش تبریک می گویم. ما نیاز به سه امتیاز فردا داریم. تمام سعی و تلاش ما بر این است تا فردا پیروز شویم. دو روز ریکاوری کردیم و دیروز یک تمرین خوب داشتیم. امروز هم یک تمرین داریم تا برای فردا آماده شویم.

سرمربی سایپا در ادامه عنوان کرد: مطمئنا ما تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم که این ورند فعلیمان شکسته نشود. ما از شروع تمرینات، به سختی کار کردیم. الان هم خوب کار می کنیم و جزو تیم هایی هستیم که اگر اتفاق خاصی نیافتد حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

دایی در مورد تعطیلی مسابقات پس از هفته پنجم خاطرنشان کرد: مطمئنا نه تنها ما بلکه همه تیم ها روی دور افتاده اند و این وقفه لیگ باعث می‌شود از شرایط بازی خارج شویم ولی به خاطر شرایط تیم ملی باید این مسئله را قبول کنیم. تیم ملی واجب تر از باشگاه‌هاست. تیم ملی باید به نتایج خوبش ادامه دهد. ما باید برای جام جهانی آماده شویم و همین دو بازی می‌تواند بازی تدارکاتی برای تیم ملی باشد. اگر قرار به ضرر کردن باشد، برای همه است.

وی در مورد عملکرد مهاجمان تیمش عنوان کرد: ما فرصت های زیادی را از دست می دهیم ولی مهاجمان من خیلی خوب کار کرده اند. تیم ما 7-8 گل زده و این نشان دهنده این است که کار هجومی را بلد هستیم و موقعیت های خوبی ایجاد می‌کنیم. ما باز به زمان نیاز داریم و ان‌شاءالله بازهم کار می‌کنیم. از همه بازیکنانم راضی هستم. ما تلاش می‌کنیم بیشتر گل بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز