خبرگزاری کار ایران

پایان کار نفت تهران با صحبت‌های وزارت نفت

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۰۸۶

وزیر نفت کشور درخصوص شرایط تیم فوتبال نفت تهران اظهار نظر کرد.

به گزارش ایلنا، بیژن زنگنه، وزیر نفت کشور اظهاراتی را در خصوص باشگاه نفت تهران و ادامه حضور این تیم در رقابت‌های لیگ برتر مطرح کرد: ما دولت هستیم و کارمان چیز دیگری است و اساسا کار و تخصص ما این نیست که بخواهیم در ورزش و حوزه فوتبال ورود کنیم و فعالیت داشته باشیم. مگر می شود ما که دولت بوده و نماینده مردم هستیم یک تیم بفرستیم به یک مسابقه ورزشی و مثلا جلوی تیم پرسپولیس که آنجا هم مردم هستند، بایستد؟!

وزیر نفت درباره شکایت کنندگان نسبت به دریافت مطالباتشان هم پاسخ داد: موضوع فعالیت ها و هزینه‌هایی که این وزارتخانه دارد، مشخص است و باید در جای خودش انجام شود و فکر می کنم در تعریف قانونی کار این وزارتخانه، این کار صحیح نباشد. حتما مالکان جدید این مجموعه باید پاسخگوی مطالبات هم باشند.

وی در واکنش به اینکه اگر باشگاه واگذار شود، با توجه به اینکه یک باشگاه ریشه دار و قدیمی است، بحث تغییر یا عدم تغییر نامش چه می شود، تنها گفت: این مسائل به من مربوط نمی شود و در تخصص کاری من هم نیست. نمی دانم وقتی کامل واگذار شود شاید حتما باید نامش هم تغییر کند؛ مثلا بشود آب یا برف! (باخنده)

وزیر نفت در پاسخ به اینکه با توجه به اینکه مسابقات لیگ از یکی دو روز دیگر آغاز می شود، چرا برای حل و فصل این موضوع تدبیری نمی اندیشید، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم ما به این مسائل که نه در تخصص ماست و نه جزو حیطه کاری وزارتخانه هست، ورود نمی کنیم. وزارت نفت درگیر مسائل مهم و کلانی هستیم که به شدت تمرکز ما را می گیرد و وقتی برای این گونه کارها نداریم.

زنگنه در پایان در واکنش به اینکه نفت تهران نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و از این حیث آینده اش اهمیت زیادی دارد، با خنده تنها اینگونه پاسخ داد: "من این چیزها سَرَم نمی شود!  ما واقعا وقتش را نداریم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز