خبرگزاری کار ایران

خودم شماره ۸ و کاپیتانی را به علی کریمی دادم

اسدی: بحث بازوبند مهم نیست / تاریخی ترین برزیل ایران را می سازیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۱۷۷

کاپیتان صنعت نفت آبادان گفت: حسین بغلانی یکی از باد ادب ترین و فنی ترین بازیکنان ایران است.

مرتضی اسدی در گفت و گو با ایلنا، درباره حضور در صنعت نفت و آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: آقای کمالوند با کارشناسی های خوبی وارد صنعت نفت شدند. نفرات قابل قبولی را جذب تیم کردند و الباقی هم که از تیم فصل قبل هستند با نظر مستقیم ایشان در تیم ماندند.

وی در ادامه افزود: در بین بازیکنان ما کسانی هستند که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارند و این ذهنیت خوبی برای ما ایجاد می کند. مجموعه خوب و توانمندی داریم. رفاقت خوبی بین نفرات قدیم و جدید شکل گرفته که در نوع خود قابل توجه است. تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه ممکن را برای مردم خوب آبادان بدست بیاوریم.

مدافع تیم صنعت نفت آبادان درباره اردوی ترکیه بیان داشت: اردوی خیلی خوبی بوده است. دو بازی با یوونتوس رومانی داشتیم. تیمی که تمام باز یهایش را برد و به لیگ برتر رومانی رسید. رقابت هایشان از یک هفته دیگر آغاز می شود و به همین دلیل خیلی آماده بودند از طرفی ما هم به خاطر اینکه دوران بدنسازی را پشت سر می گذاریم هنوز بدن هایمان سنگین بود. با این حال پس از باخت دو بر یک در دیدار نخست در بزای دوم به تساوی یک یک رسیدیم و حتی می توانستیم به پیروزی برسیم که نشد. در مجموع محک خوبی بود.

 وی درباره کاپیتانی در تیم جدید و رابطه اش با حسین بغلانی گفت: این بحث ها اصلا در تیم ما مطرح نیست و چیزی نیست که بخواهیم درباره اش صحبت کنیم. کاپیتان یعنی نماینده تیم در زمین و همین.  هدف ما چیز دیگری است. حسین بغلانی دوست و هم اتاقی من است. او نه تنها از لحاظ فنی بلکه از لحاظ اخلاقی هم نمونه است و خودش بازوبند را به من داد.

اسدی همچنین بیان داشت: خود من هم چند سال پیش بازوبند و شماره پیراهنم را با آمدن علی کریمی به تراکتور به او دادم چون بزرگتر بود و هیچ مشکلی هم نداشتم. البته خود علی آقا بازوبند را قبول نکرد و فقط پیراهن شماره 8 را برتن کرد. این مسائل آنقدر ها مهم نیست که بخواهیم به خاطر آن وارد حاشیه شویم. هم من و هم حسین و هم بقیه بچه ها هدفمان موفقیت صنعت نفت است.

وی درباره گرمای هوای آبادان و اختلاف دمای زیاد با تبریز که چند سال در آنجا بازی می کرد اذعان داشت: واقعیت این است که بسیار مشکل خواهد بود اما به عشق مردم آبادان این سختی را تحمل می کنیم. ما برای شادی دل آنها از خیلی چیزها می گذریم و هوا اصلا مهم نیست و عادت خواهیم کرد. به عشق برزیل ایران متحد شدیم تا بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.

کاپیتان صنعت نفت در پایان درباره جایگاه این تیم در لیگ هفدهم و شانس کسب سهمیه گفت: از الان نمی توان پیش بینی دقیقی داشت. رقابت ها بسیار سنگین است و فاصله تیمها هم کم شده است. ما تیم بسیار خوب و با پتانسیلی داریم. از هواداران خونگرم نفت آبادان می خواهم یک سال تمام از ما حمایت کنند و دست از تشویق برندارند. مطمئن باشید متفاوت ترین سال و تاریخی ترین صنعت نفت را درست می کنیم و نتایج خوبی می گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز