خبرگزاری کار ایران

کارشناس؛ بازیکن پرسپولیسی شارلوا در خصوص آینده کاوه رضایی در این تیم می‎گوید

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۱۲۶

بازیکن سابق پرسپولیس با اعلام اینکه کاوه رضایی قابلیت پیشرفت در فوتبال اروپا بعد از درخشش در شارلوا را داراست به بررسی موضوع حضور مهاجم سابق استقلال در این تیم پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا امامی فر، بازیکن سابق پرسپولیس که تجربه حضور در شارلوا بلژیک را داراست، در خصوص حضور کاوه رضایی در این تیم به صحبت پرداخت. 

باز هم یک ایرانی و باز هم باشگاه شارلوا بلژیک، باشگاه شارلوا چه دارد که ایرانی‌ها جذب آن می‌شوند؟
فوتبال بلژیک و متعاقب آن باشگاه شارلوا یک فوتبال اصولی و پایه است. بلژیک در فوتبال اروپا در سطح دو قرار دارد. شما اگر توجه کرده باشید آن‌ها تیم‌های مطرحی در سطح اروپا ندارند جز اندرلخت و واستاندارلیژ که هر چندوقت یکبار در لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا می‌کنند. اما در این فوتبال شما می‌توانید به آموخته‌های‌تان اضافه کنید. فوتبال بلژیک بیس فوتبال اروپاست شما با حضور در بلژیک می‌توانید بازی در اروپا را یاد بگیرید. فوتبال بلژیک قدرت بدنی و فیزیکی شما را افزایش می‌دهد و در واقع شما می‌توانید با یادگیری اصول اولیه یک فوتبالیست حرفه‌ای شوید تا به تیم‌های بزرگ‌تر برسید.


پس با این اوصاف کاوه رضایی انتخاب درستی داشته است؟
کاوه رضایی بازیکن خوبی است و با انتخاب شارلوا کار درستی را انجام داده است. او در فوتبال ایران رشد پیدا کرده و برای اینکه بتواند استانداردهای اروپا را یاد بگیرد به جای خوبی آمده است. او اگر دو سال در شارلوا بازی کند می‌تواند به سطح بالاتر مثل تیم‌هایی چون اندرلخت یا استانداردلیژ و یا حتی فوتبال هلند یا آلمان برسد.


یعنی شارلوا می‌تواند سکوی پرتاب او باشد؟
بله اما به شرط اینکه خود او هم بخواهد. گویا کاوه 24 سال سن دارد او اگر بتواند در این دو سال به خوبی همه‌چیز را یاد بگیرد و نیز خودش را نشان دهد شارلوا می‌تواند سکوی پرتاب او باشد. البته اگر باتوجه به سنی که دارد نتواند خودش را نشان دهد می‌تواند حداقل تا چند سال در همان شارلوا بازی کند.


بابت درآمدزایی چطور شارلوا می‌تواند انتخاب خوبی باشد؟
ببینید او اگر می‌خواست پول دربیاورد باید می‌رفت کشورهای عربی چون آنجا بیشتر پول می‌دهند ولی در شارلوا می‌تواند فوتبال را اصولی یاد بگیرد و به پیشرفتش کمک کند. او اگر رویای حضور در تیم‌‌های بزرگ اروپا را دارد به بهترین جا آمده است.

یکی از مشکلات بازیکنان ایرانی در اروپا زبان بوده است. آنها به چه زبانی صحبت می‌کنند؟
دقیقا همین‌طور است. کاوه باید خیلی سریع در کنار فوتبال کلاس زبان برود تا بتواند هرچه سریع‌تر ارتباط برقرار کند. شارلوا در قسمت جنوبی بلژیک است و فرانسه زبان این کشور است ورضایی باید زبان فرانسه را به‌خوبی یاد بگیرد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز