خبرگزاری کار ایران

آمار فوق العاده‌ی طارمی در قطر؛ کابوس در ورزشگاه السد

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۷۲۷

مهدی طارمی در حال حاضر با 6 گل، آقای گل رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود و پس از او 5 بازیکن 5 گله قرار دارند که در میان آنها کاوه رضایی، عمر عبدالرحمن و هالک برزیلی نیز حضور دارند.

به گزارش ایلنا، طارمی اگر می‌توانست دو پنالتی را که در مقابل الریان و لخویا از دست داد به گل تبدیل کند، حالا با 8 گل زده با فراغ بال در صدر جدول آقای گلی آسیا حضور داشت.

طارمی در مسابقات لیگ قهرمانان 6 گل زده که متوسط یک گل در هر 105 دقیقه را ثبت کرده است؛ مهاجم پرسپولیس در مجموع 28 بار شوتزنی کرده که 14 بار ضرباتش در چارچوب بوده است. طارمی 11 بار شانس گلزنی برای سایر هم‌تیمی‌های خود ایجاد کرده که تنها یک بار پاس‌های او منجر به گل شده است. مهدی طارمی دو پنالتی گرفته ولی موفق به گل کردن آنها نشده و در نهایت مهدی طارمی 7 بار در آفساید حریفان گیر کرده است.

طارمی در تکل‌های موفق هم آمار خوبی دارد ضمن اینکه با دادن 153 پاس و دقت پاس 73 درصدی نقش مهمی در تیمش داشته است. نکته جالب اینکه به جز درخشش باشگاهی، نمایش مهدی طارمی در عرصه ملی و نمرات خوبی که از ناظرین فنی ‌ای اف سی گرفته هم شانس او را برای توپ طلای آسیا به شدت بالا برده است.

طارمی اما در بازی‌های خارج از خانه هم آمار خوبی در گلزنی داشته و به غیر از الهلال در دیدار با الریان و الوحده در قطر و امارات گل زده است. طارمی در ورزشگاه السد طی سه ماه گذشته دو گل به تیم ملی قطر و الریان زده و لخویایی‌ها باید بیشتر از همیشه از او بترسند چرا که بعد از اتفاقات بازی رفت شماره 9 پرسپولیس خطرناکتر از همیشه به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز