خبرگزاری کار ایران

سعداوی: مفت امتیاز می دهیم/ دوباره مدعی خواهیم شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۰۶۳

سرمربی فولاد خوزستان از عملکرد بازیکنانش برابر نفت تهران تقدیر کرد اما معتقد است آنها با راحتی امتیازها را از دست می دهند.

به گزارش ایلنا، سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پس از دیدار با نفت تهران اظهار داشت: تیم ما در عین شایستگی، برای کسب سه امتیاز تلاش زیادی کرد و موقعیت های خوبی خلق کردیم. نیمه اول متعادل پیگیری شد و تیم حریف بیشتر از تجربه خود استفاده کرد ولی در نیمه دوم باتوجه به برنامه ریزی ای که داشتیم صاحب توپ بودیم و فرصت های زیادی مقل دیدار قبل خلق کنیم که اگر شانس با ما یار بود قطعا به پیروزی می رسیدیم.

سعداوی ادامه داد: همانطور که در بازی با سپاهان هم توانستیم موقعیت های زیادی را خلق کنیم اما متاسفانه امتیازات مفتی را از دست می دهیم لیگ هنوز تمام نشده سه بازی دیگر پش رو داریم مطمئن باشید تا آخرین لحظه با این جوانان جویای نام مبارزه کرده و روزهای بسیار خوبی را برای باشگاه رقم بزنیم.

سرمربی فولاد در پایان گفت: برای کسب سه امتیاز برنامه داشتیم ولی تیم نفت خیلی خوب بود و در فوتبال ایران هم به غیر از شخصیت علی دایی کسی پیدا نمی شود با چنین شرایطی ادامه دهد. خوزستان مهد فوتبال ایران است و تیم های خوزستانی حرف های زیادی می توانند برای گفتن داشته باشند. فصل قبل مشکلات زیادی داشتیم و همه اتفاقات قرار بود در یک فصل برای فولاد خوزستان بیفتد مطمئن باشید با استراتژی و برنامه ریزی مدنظر باشگاه است. سال های آینده دوباره مدعی خواهیم شد فقط یک مقدار صبر و حوصله می خواهد قطعا محصولات آکادمی ما به شرط برنامه ریزی خوب قطعا می توانیم روزهای خوبی برای باشگاه رقم بزنیم و برگردیم به روزهایی که شایسته باشگاه فولاد خوزستان است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز