خبرگزاری کار ایران

تمرین نوجوانان والیبال ایران در نایپیداو

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۴۸۳

دومین تمرین تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در شهر نایپیداو، صبح امروز در سالن اصلی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از ساعت 9:30 صبح امروز یکشنبه 6 فروردین تمرین خود را در سالن اصلی یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا در شهر نایپیداو آغاز کرد.

بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان این تمرین با حرکات کششی شروع کردند و سپس تمرینات مختلف توپی را زیر نظر کادر فنی و با هدایت محمد وکیلی انجام دادند.

اسپک از پشت خط یک سوم، سرویس های پرشی و موجی و دریافت، پاس‌های بلند، دفاع و جا خالی از جمله تمرینات توپی امروز تیم ملی والیبال نوجوانان بود.
سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و به مرور تاکتیک‌های تیمی پرداختند که سرمربی در حین تمرین نکات کلیدی را به بازیکنان یادآوری می‌کرد. این تمرین با تغییر نفرات دو گروه پیگیری شد.

سالن اصلی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا در مجموعه ورزشی شهر نایپیداو ظرفیت سه هزار نفری دارد.

همزمان با تمرین تیم ایران، برخی از اعضای کمیته کنترل و کمیته رسانه این رقابت‌ها نیز در سال اصلی مسابقات حضور داشتند.

سید علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، غلامرضا مومنی مقدم، علیرضا طلوع کیان و حمید جعفرزاده (مربیان)، رضا نصیری (فیزیوتراپ)، محمد امین شاکری (آنالیزور)، مجید عباس خواه (ماساژور) و سید محمدکاظم واعظ موسوی به عنوان رواشناس تیم ملی والیبال نوجوانان را در رقابت‌های قهرمانی آسیا همراهی می‌کنند.

مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت خواه، امیرحسین توخته، محمدحسین راستی، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش دوست، سهیل کمال آبادی، حسین سلیمان اهری، محمدرضا حضرت پور، مهدی جعفروند و محمدرضا طهماسبی 12 بازیکن شرکت کننده ایران در این رقابت‌ها هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز