خبرگزاری کار ایران

آیا استقلال در فصل بعد زورش به پرسپولیس می‌رسد؟

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۳۸۳

استقلال در نیم‌فصل دوم هم کمتر از پرسپولیس بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم استقلال تهران با اینکه در جدول رده‌بندی لیگ برتر در رتبه‌ی سوم قرار دارد شانس قهرمانی ندارد و از قافله جا مانده است. آیا دلیل این امر را باید در امتیازهایی که آبی‌ها در نیم‌فصل اول از دست دادند دانست؟

استارت درخشش استقلال در آغاز نیم‌فصل دوم و با ابلاغ حکم محرومیت فیفا به این باشگاه زده شد. با این حال، آنها در همین دوره‌ی درخشان نیز قافیه را به پرسپولیس باخته‌اند.

در 9 بازی نیم‌فصل دوم پرسپولیس از 27 امتیازِ ممکن 24 امتیاز درو کرده است. آنها تنها به استقلال باخته‌اند و در تمامی بازیهای نیم‌فصل دوم پیروز شده‌اند؛ 8 برد و 1 باخت.

دیگر رقیب این دو تیم اصلاٌ در حد و اندازه‌های قهرمانی نبوده است. تراکتور سازی در 9 بازی نیم‌فصل دوم خود تنها 16 امتیاز کسب کرده است؛ یعنی کمتر از دو امتیاز از هر بازی. واضح است که با این روند نمی‌توان قهرمان لیگ برتر شد.

با این حال، استقلال هم کمتر از پرسپولیس بوده است. آنها علی رغم گلهای فراوانی که در نیم‌فصل دوم به ثمر رسانده‌اند 2 امتیاز از حریف سنتی خود عقب هستند. آبی‌ها طی این 9 بازی 22 امتیاز کسب کرده‌اند. 7 برد، یک شکست و یک مساوی. استقلال در برابر تیمهای نه چندان قدرتمند سیاه‌جامگان و استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی امتیاز از دست داده. در آن سوی میدان پرسپولیس تنها به تیمهای قدرتمند لیگ باخته است: ذوب‌آهن و استقلال تهران. این یک تفاوت تعیین‌کننده است.

اگر همین روند ادامه داشته باشد پرسپولیس نه تنها امسال که سال بعد هم قهرمان خواهد شد. به نظر می‌رسد که سال بعد پرسپولیس تنها دو رقیب سرسخت داشته باشد: استقلال و شاید سپاهان که با آمدن کرانچار این احتمال وجود دارد که به جمع مدعیان اضافه شود.

با این اوصاف، آبی‌ها باید در فصل بعد بهتر از این کار کنند. این را هم باید در نظر گرفت که آنها امسال بدون استرس بازی می‌کردند، چون بخت قهرمانی نداشتند. قرار گرفتن در کورس قهرمانی مصائب خودش را خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز