خبرگزاری کار ایران

حذف ناباورانه شاگردان کلوپ از FA CUP

لیورپول 1 -2 ولورهمپتون/ آنفیلد دیگر سرزمین ققنوس ها نیست

دیدار تیم های لیورپول و ولورهمپتون لحظاتی پیش با نتیجه 1-2 به سود ولورهمپتون خاتمه یافت تا قرمزهای آنفیلد از رقابت های جام حذفی فوتبال انگلیس کنار بروند.

به گزارش ایلنا،  لیورپول که در دور اول FACUP به زحمت توانسته بود از سد پلی موث بگذرد، این بار در خانه میزبان ولورهمپتون بود. قرمزهای آنفیلد پس از باخت به ساوتهمپتون و ناکامی در صعود به فینال جام اتحادیه، روحیه مناسبی برای بازی امروز نداشتند؛ ضمن اینکه کلوپ هم بیشتر از ذخیره هایش استفاده کرده بود.

 میزبان در همان دقیقه 1 عقب افتاد و ولورهمپتون روی یک ضربه ایستگاهی در همان اولین دقیقه بازی توانست به گل برسد. سانتر ارسالی را استریمان در شرایط مشکوک به آفساید با ضربه سر به گل تیدیل کرد.

لیورپول برای جبران جلو کشید و بارها تا مرز گلزنی نیز پیش رفت؛ اما بی دقتی مهاجمان این تیم تمامی نداشت.

در اوج حملات لیورپول و روی یک ضد حمله سریع، کاستا با پشت سر گذاشتن بازیکنان لیورپول، ویمان را در منطقه چپ صاحب توپ کرد و او در مصاف تک به تک با کاریوس او را جا گذاشت تا در عین ناباوری دومین گل ولورهمپتون نیز به ثبت برسد. بازی در این نیمه با همان دو گل به سود میهمان به اتمام رسید.

 لیورپول نیمه دوم را یکپارچه حمله بود. ورود کوتینیو به زمین نیز بر بار حملات این تیم افزود اما شاگردان کلوپ تنها تا بیرون محوطه جریمه خوب پیشروی می کردند و از آن پس در مواجهه با لایه های دفاعی پرتعداد وولوز، راهی برای گلزنی نمی یافتند.

میهمان بر خلاف نیمه اول که هر از چند گاهی ضد حملات خطرناکی می زد، در زمین خود محبوس شده بود و همین کار را برای لیورپول بسیار دشوار می ساخت.

 لیورپول سرانجام دقیقه 86 روی یک ضربه کرنر به گل رسید. طی یک رفت و برگشت، استوریج توپ سرگردان روی هوا  در محطه جریمه را با سر به اوریگی رساند تا او حساب کار را 1-2 کند.

همین نتیجه تا پایان کار باقی ماند تا دست لیورپول از رسیدن به جام در FACUP نیز کوتاه بماند.

کد خبر : ۴۵۳۲۱۶