خبرگزاری کار ایران

مربی پیکان عنوان کرد

تمرکزمان روی دو بازی آینده پیکان است/ خودمان به یزدانی نیاز داریم و او را به پرسپولیس نمی‌دهیم

مربی تیم پیکان گفت: سیاه‌جامگان تیم قابل احترام و خوبی است ولی در مجموع فکر می‌کنم ما کاملاً مقابل آنها شایسته پیروزی بودیم.

فرهاد پورغلامی‌، مربی تیم پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط فعلی این تیم گفت: خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی داریم. تمام تمرکز ما روی 2 بازی آخر نیم فصل است. دو بازی خیلی سخت پیش رو داریم که نیازی مبرمی به امتیازات کامل آن داریم. می‌خواهیم با کسب کامل امتیازات این دو بازی وضعیت خودمان را در بالای جدول تثبیت کنیم و این موضوع هدف اصلی ما برای نیم فصل نخست لیگ است.

مربی پیکان در مورد پیروزی این تیم در بازی مقابل سیاه‌جامگان نیز عنوان کرد: بازی خیلی سختی بود. سیاه‌جامگان تیم بسیار قابل احترامی است. آنها در این بازی خیلی زحمت کشیدین و چند شانس هم داشتند اما ما هم خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم با گل دقایق آخر بازی را ببریم. اینکه تیم ما در لحظات آخر به گل رسید و پیروز شد برای ما خیلی خوشحال کننده بود. این موضوع نشان دهنده روحیه خوب و میل بالای بازیکنان ما به پیروزی بود. تیم ما ثابت کرد برای برد تا آخرین ثانیه‌های بازی مبارزه می‌کند.

او در خصوص اعتراض زیاد کادرفنی سیاه‌جامگان به داوری این دیدار اظهار داشت: تمام صحنه‌هایی که آنها معترض بودند را شب گذشته برنامه نود نشان داد و مشخص شد داور هیچ تصمیم اشتباهی نگرفته بود. ضمن اینکه خیلی از صحنه‌ها هم اصلاً در جریان بازی تاثیرگذار نبود. به هرحال آنها در این بازی خیلی روی تصمیمات داور معترض بودند و باعث شدند کمی جریان بازی دچار وقفه شد. البته هرچه بود دیگر گذشته است. باز هم می‌گویم سیاه‌جامگان تیم قابل احترام و خوبی است ولی در مجموع فکر می‌کنم ما کاملاً مقابل آنها شایسته پیروزی بودیم.

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس قصد دارد سیاوش یزدانی، مدافع جوان تیم پیکان را در نیم فصل به خدمت بگیرد. دستیار مجید جلالی در واکنش به این مساله خاطرنشان کرد: من در جریان این موضوع نیستم. البته باتوجه به اینکه نزدیک نقل‌وانتقالات نیم فصل می‌شویم طبیعی است که تیم‌ها دنبال جذب بازیکن باشند اما در این مورد باید بگویم ما خودمان به یزدانی نیاز داریم. او بازیکن پیکان است و در این باشگاه رشد کرده است و باید دینش را به پیکان ادا کند. چرا باید وقتی خودمان این بازیکن را نیاز داریم او را به تیم دیگری واگذار کنیم؟

فرهاد پورغلامی، در پایان راجع به برنامه کادرفنی برای تقویت پیکان در نیم فصل لیگ برتر گفت: قطعاً در نیم فصل به دنبال تقویت تیم خواهیم بود و در این مورد چند بازیکن را هم مدنظر داریم اما در حال حاضر قصد ندارم در این مورد صحبت کنم. برای اینکه تمرکز ما روی دو بازی باقیمانده تا پایان نیم فصل است و در مورد تقویت تیم به وقتش اقدام خواهیم کرد.

 

کد خبر : ۴۳۷۵۳۱