خبرگزاری کار ایران

مهاجری: خوشحالم مقابل تراکتورسازی به وقت‌کشی متهم نشدیم/ باد در نتیجه بازی تاثیرگذار بود!

سرمربی پدیده معتقد است وزش باد در نتیجه بازی با تراکتورسازی تبریز موثر بوده است.

به گزارش اینا،‌ در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف پدیده رفت و این دیدار در پایان با نتیجه یک بر یک تساوی تمام شد. 

رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده در پایان این دیدار اظهار داشت: به بازیکنان تیم خسته‌نباشید می‌گویم. ما یک مقدار در بحث هافبک‌ها انتظار بیشتری داشتیم و در بحث تاکتیکی نیز انتظار ما بیشتر از این بود. ان‌شاءالله در بازی بعدی روان‌تر و تماشاگرپسندتر بازی خواهیم کرد. 

وی در ادامه افزود: خوشحالم از اینکه مقابل تراکتورسازی متهم به وقت‌کشی‌ها و اینطور صحبت‌ها نیستیم. امروز یک دیدار خوبی را شاهد بودیم. به تیم داوری نیز خسته‌نباشید می‌گویم. آنها هم تلاش خود را کردند. 

سرمربی تیم پدیده در ادامه صحبت‌های خود گفت: در مورد بحث باد نیز می‌گویم که امروز این موضوع به ما کمک کرد. ما استفاده کردیم و توپ ما نیز تبدیل به گل شد. من علاقه‌ام به تراکتورسازی را نمی‌توانم کتمان کنم. سال گذشته تیم تراکتورسازی را می دیدیم که چطور بود. امیر قلعه‌نویی شاهد بودیم که سال گذشته با چه فشاری بازی می‌کرد اما امسال حمایت شده و تراکتورسازی حالا صدر جدول است و مزد زحماتش را می‌گیرد. چیزی از شایستگی تیم تراکتورسازی کم نمی‌شود. 

مهاجری در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: فرزاد یک مقدار از همسترینگ پای خود دچار کشیدگی شده بود و اگر پزشکان قبل از بازی یک مقدار بیشتر تاکید می‌کردند حتی امروز اجازه نمی‌دادیم او بازی کند. خدا را شکر که امروز فرزاد خوب بازی کرد. 

وی در ادامه عنوان کرد: فوتبال بازی لحظه‌ها است. ما یک لحظه غفلت کردیم و گل خوردیم و فوتبال همین است که می‌بینیم. 

مهاجری در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: نیمه اول باد تعیین‌کننده بود و نیمه دوم اخباری به کمک باد آمد. به هر حال باد در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. ما تمام زورمان را زدیم دفاع‌ها بالا بیایند. نیمه اول فشار تراکتور به ما فرصت انتقال بازی به زمین آنها را نداد اما نیمه دوم با تعویض‌هایی که داشتیم این فرصت را پیدا کردیم. 

وی در مورد تیم‌های لیگ برتری تبریز گفت: به نظرم هر سه تیم در لیگ برتر خوب هستند. شاید جایگاه ماشین‌سازی جایگاه خوبی در جدول نیست  اما تیم با کیفیتی است و نیاز به یک برد دارد. ما این مشکل را داشته‌ایم. وقتی یار از دست بدهیم جایگزین آن سخت است. 

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: اگر هر سه بازی پشت سر هم باشد تماشاگران، تیم‌ها، خبرنگاران همه با هم هماهنگ‌تر می‌شوند و بازی با کیفیت‌تری شاهد خواهیم بود. 

 

کد خبر : ۴۳۳۸۵۱