خبرگزاری کار ایران

تازه‌ترین اظهارات عجیب و غریب استاد علیفر!

گزارشگر پرحاشیه تلویزیون در آخرین مسابقه‌ای که گزارش کرد حرف‌های عجیبی جدیدی را به زبان آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا علیفر، گزارشگر پرحاشیه تلویزیون کشورمان در آخرین مسابقه‌ای که گزارش کرد حرف‌های عجیبی به زبان آورد. وی که دیدار منچستریونایتد و فنرباغچه را گزارش می‌کرد اظهارات عجیبی داشت که در ادامه می‌خوانید.

* علیفر در ابتدای بازی گفت: اگر یک مربی با سطح دانش متوسط از ایران در منچستر کار می‌کرد بهتر از مورینیو نتیجه می‌گرفت!

* وی در ادامه گزارش گفت: خدا گواردیولا و مورینیو راخیلی دوست دارد. آن‌ها سطح بسیار پایینی دارند و در هر تیمی که می‌روند عملکرد بسیار بدی از خود نشان می‌دهند. اما همین که از تیمشان اخراج شدند خواهان زیادی دارند. پیشنهادات خوبی به آن‌ها می‌شود! علیفر در حالی چنین صحبتی کرد که مورینیو 20 جام و 2 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در طول شانزده‌ سال دوران مربیگری خود به دست آورده است و گواردیولا نیز در طول 9 سال مربیگری 19 جام و 2 قهرمانی اروپا کسب کرده است!

* علیفر خطاب به گلزن فنرباغچه که توانست در دقیقه 2 بازی، دروازه دخیا را فرو بریزد، گفت: برادر گل زدی اما خیلی تک روی کردی. فوتبال کار تیمی است!

* علیفر در بازی بسیار اصرار داشت که تلفظ صحیح فِنِرباغچه، فَنَرباهچه است و همه در تلفظ نام این تیم اشتباه می‌کنند! البته جالب است که خود علیفر نیز در طول گزارشش بارها این تیم ترکیه‌ای را فَنَرباغچه خطاب کرد و هـــ را که به گفته خودش صورت صحیح است را غ تلفظ کرد. وی فتحه را نیز به جای کسره به کار می‌برد و معتقد بود که صورت صحیح آن همین است.

* علیفر بعد از هر گلی که در این مسابقه زده می‌شد فریادهای معروف و عجیب و غریبش را می‌زد.

* سرهنگ علیفر معتقد بود که داوید دخیا 27 ساله است درصورتی که این بازیکن متولد 1990  است و هنوز 25 سال او تمام نشده است.

* عجیب ترین اظهار نظر علیفر برمی‌گردد به نامی که روی داور کناری زمین (داور پنجم) گذاشت!‌ وی آن‌ها را داور دکور خواند و معتقد بود این داورها دکوری هستند و هیچ تفاوتی با تماشاگران ندارند و تنها تفاوتشان این است که این‌ها صندلی ندارند و از کنار دروازه بازی را دنبال می‌کنند.

* علیفر بارها در طول گزارش خود به اشتباه تکرار کرد که پست اصلی لوک شاو دفاع میانی است و پست تخصصی مارکوس روخو نیز دفاع چپ است!‌ درصورتی که کاملا برعکس این موضوع صادق است. شاو دفاع چپ است و روخو دفاع میانی!

* این گزارشگر پرحاشیه تیر آخر را جایی زد که گفت نمره زلاتان ایبراهیموویچ در اخلاق تک رقمی و نمره‌ای بین 7،8 و 9 است و نمره فنی او نه 17 است، نه 18 است و نه 19؛ نمره او 20 است اما باید نمره اخلاق و نمره فنی او را جمع زده و تقسیم بر 2 کنیم و معدل بگیریم!

 

کد خبر : ۴۲۶۵۸۲