خبرگزاری کار ایران

سعداوی: بازی جاندار و سنگینی با صبای قم داشتیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که بازیکنان تیمش اهمیت بازی با صبا را درک کرده بودند، گفت:‌ امروز شاهد یک بازی جاندار بودیم.

به گزارش ایلنا، نعیم سعداوی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل صبای قم گفت: فرارسیدن ایام محرم را به همگان تسلیت می‌گویم. امیدوارم همه ما، بهره‌ کافی را از این روزهای عزیز برده باشیم. در ارتباط با بازی نیز باید بگویم بازی جانداری و سنگینی بود که ما آن را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: در مصاحبه قبل از بازی هم گفتم نوع نگرشی که در تمرینات از بازیکنان دیدم، این بود که روز به روز رشد می‌کنند و تمریناتی که بر اساس تفکرات‌مان طراحی شده بود، برای بازیکنان جا افتاده است. همان موقع مشخص بود که تفکرات ما در زمین اجرا خواهد شد و صاحب سه امتیاز این دیدار مهم خانگی می‌شویم.

سعداوی با تمجید از حریف خود تصریح کرد: به صمد مرفاوی تبریک می‌گویم که تیم خوبی ساخته، اما واقعیت این است که ما از هر جهت سرتر از صبا بودیم و باید از بازیکنانم تشکر کنم که شرایط سخت این بازی را درک کردند. آنها با عملکرد خوبی که داشتند، نوید روزهای خوبی را به ما دادند. امیدوارم روزهای بهتری را نیز برای مردم خوزستان و اهواز رقم بزنیم.

وی در مورد شرایط بازی افزود: در نیمه اول فشار زیادی روی دروازه حریف داشتیم و دو بار به گل رسیدیم. در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم، اما این باعث نشد از حمله غافل بمانیم و اگر خوش‌شانس بودیم و دقت کافی در زدن ضربات آخر را داشتیم، به گل‌های بیشتری هم می‌رسیدیم.

سرمربی فولاد با بیان اینکه شخصیت خوبی در بازی با صبای قم از فولاد دیده شد، تأکید کرد: نباید این را نیز فراموش کنیم که امروز روز خوب حامد لک، دروازه‌بان صبای بود، ولی در هر حال از کسب این پیروزی خوشحالم و فکر می‌کنم باید منتظر روزهای خوبی باشیم.

 

 

کد خبر : ۴۱۹۰۳۹