خبرگزاری کار ایران

تاج: دلیل نگرانی بعضی‌ها برای لباس تیم ملی و پرواز چارتر را متوجه نمی‌شوم/برخی از مشکلات تیم ملی استخوان در زخم بود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:اینکه برخی نگران‌تر از ما برای پرواز چارتر تیم ملی باشند را متوجه نمی‌شویم اما این نگرانی‌ها در حد تذکر دادن به ما بسیار خوب است.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که برای کار خیر جمع شدیم، من دیشب جلسه‌ای را با تیم ملی داشتم و با کل بازیکنان به صحبت پرداختم. دیشب راند دوم مقدماتی جام جهانی آغاز شد و تیم ملی وارد اردوی تازه‌ای شد که به مناسبت میلاد علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) ما این دو تقارن را با هم گره زدیم. 

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد تغییرات در حوزه فوتبال گفت: افتخاری نیز به استقلال رفت، اما فوتسال نیز برای ما مهم است. اما اینکه یک عده نگران‌تر از ما هستند را نمی‌فهمم. شاید این نگرانی زمانی خوب است که ما را ترغیب می‌کند و تلنگری می‌زند اما اینکه یک عده از رسانه‌ها درباره فوتسال، لباس تیم ملی، پرواز چارتر، و... خیلی نگران‌تر هستند را نمی‌فهمم. اینکه به ما تلنگر بخورد قابل‌ قبول است، اما نگرانی بیش‌ از حد درست نیست.

وی افزود: برای فوتسال تصمیماتی گرفته و جلساتی گذاشته شده است، من روال تعجیل و تأخیر را قبول ندارم و هر تصمیمی که بوده به‌موقع گرفته‌ام. در روزهای ابتدایی کارم می‌گفتند قرار است تغییراتی داشته باشم، اما این تغییرات به‌تدریج بود و شاید هفته آینده یکی، دو تغییر دیگر در بحث دپارتمان داوری و کمیته فوتسال داشته باشم. فردا نیز در هیأت رئیسه جلسه داریم و برخی بحث‌ها در مورد لباس تیم ملی مطرح خواهد شد، هرچند که در مورد تیم ملی نگرانی نداریم و از سوی دیگر پرواز چارتر ملی‌پوشان نیز با هواپیمایی آسمان منعقد شده که جا دارد از اسلامیان به خاطر ۵۰ درصد تخفیفی که دراین‌باره اختصاص دادند، تشکر کنم.

تاج گفت: برای پیراهن‌های تیم ملی جای نگرانی نیست و ما لباس‌ها را تأمین می‌کنیم، اما باید شرایط بهتر شود.

وی در مورد اینکه آیا جیووا به کارش ادامه می‌دهد یا خیر، گفت: این برند ایتالیایی به دنبال برطرف کردن نیازهای ماست که اگر این نیازها تأمین نشود، با برندهای دیگر مذاکره کرده‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه فقط ۲۰ روز تا دیدار تیم‌های ملی باقی مانده و این موضوع جای نگرانی به وجود می‌آورد، گفت: اگر ۲۰ ساعت هم باشد، وقتی من می‌گویم جای نگرانی نیست، شما قبول کنید. ما شرایطی داریم که اگر رعایت شود، جیووا به کارش ادامه می‌دهد و نیازی به تغییر نیست، از سوی دیگر برخی می‌نویسند که چرا مکلف به تولید داخلی نیستیم، اما همه موارد برای ما مدنظر است، بااین‌حال جیووا در خارج از کشور است و اگر قرار باشد لباس‌های تولید داخل به ما بدهند، مفاد قرارداد به شکل دیگری درمی‌آید که نمی‌توان توضیح داد اما جای نگرانی وجود ندارد چون سیستم ما به آن فکر کرده است.

تاج در ادامه نشست خبری در مورد شرایط تیم ملی گفت: شب گذشته در اردوی تیم ملی لوسیانو و سیدجلال حسینی از شرایط ابراز رضایت کردند که برای ما خوب بود، ما برخی مأموریت‌ها ازجمله مشکل سربازان را رفع کردیم که جا دارد از مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح تشکر کند، درواقع این اتفاق نشان داد که اهمیت تیم ملی بسیار است و در حال حاضر کمال همکاری با تیم ملی صورت می‌گیرد، ضمن اینکه سروش رفیعی نیز شب گذشته از این موضوع بسیار خوشحال بود و از ما تشکر کرد.

وی با بیان اینکه قرارداد تمام نفرات کادر فنی تیم ملی بسته شده و دیگر مشکلی از این لحاظ نیست، تأکید کرد: تمام مشکلاتی که مثل استخوان داخل زخم بود را در این مدت رفع کردیم و آنهایی که قرارداد نداشتند را هم؛ با آنها قرارداد امضا کردیم و الان انتظار می‌رود فضای تیم ملی آرام شود. الان هم بازی‌های قطر و چین را در پیش داریم و باید حاشیه‌ها را کنار بگذاریم و همه حمایت کنند تا فضای خوبی به وجود بیاید.

این جلسه در جریان عقد تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون فوتبال با موسسه خیریه امدادگران عاشورا برگزار شد که تاج در این زمینه گفت: این خیریه به بیماران سرطانی کمک می‌کند و بیمارانی محرومی را که سرطان دارند و نمی‌توانند هزینه‌هایش را تأمین کنند از طرف فدراسیون اقداماتی انجام می‌شود تا با همکاری خانواده فوتبال فرهنگ کمک‌رسانی را اپیدمی کنیم.

وی افزود: تبلیغات دور زمین هر ۴ دور یک دور برای خودمان هست که از طریق آن میلاد ائمه معصوم(ع) را تبریک گفته و حتی هواداران را تشویق می‌کنیم تا در کارهای خیریه کمک کنند. همچنین این کار باعث می‌شود تا در بین فوتبالیست‌ها کسانی حاضر شوند تا هزینه بیماران را برعهده بگیرند و در مجموع کار ما تشویق به کار خیر است.

 

 

کد خبر : ۴۰۰۲۵۰