خبرگزاری کار ایران

جزئیات جلسه هیئت مدیره استقلال مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۹۰۵

رسیدگی به وضعیت تیم‌های پایه و حمایت از تیم بزرگسالان استقلال مهمترین مسائل جلسه اعضا هیئت مدیره باشگاه استقلال بوده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، جلسه اعضای هیئت مدیره این باشگاه با حضور تمام اعضا روز دوشنبه در دفتر بهرام افشارزاده برگزار شد. در این جلسه ابتدا اعضا هیئت مدیره به بررسی آخرین وضعیت تیم استقلال پرداختند.

افشارزاده در این خصوص گفت: تمامی اعضا از اینکه کادر فنی و بازیکنان توانستند نتیجه مطلوبی برابر حریف خود کسب کنند، راضی بودند و نکته مهمتر این بود که اجازه نداند تا نتیجه شکست در دربی بر دیگر بازی‌ها تاثیر بگذارد.

وی ادامه داد: به همین منظور مجددا از کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانند این روند خوب را حفظ کنند. همچنین از همه هوادارانی که در این مدت حمایت خود را از استقلال اعلام کردند و تیم محبوب خود را در ورزشگاه تنها نگذاشتند نیز تشکر می‌کنیم.

 بحث دوم جلسه روز دوشنبه استقلالی‌ها درباره وضعیت آکادمی باشگاه بود. سرپرست باشگاه استقلال در این باره عنوان کرد: آقایان کردنوری و رضوی توضیحات بسیار کاملی درباره برنامه‌های آکادمی باشگاه در فصل پیش روی ارائه کردند. فوتبال پایه و رسیدگی به این تیم ها همواره مورد توجه اعضا هیئت مدیره بوده است و در دو فصل گذشته نیز دست آوردهای چشمگیری داشته‌ایم.

بحث پایانی این جلسه نیز در مورد پادادش و لزوم ادامه حمایت از تیم فوتبال استقلال در بازی های پایانی لیگ بوده است. افشارزاده ضمن اعلام حمایت مجدد از مجموعه تیم فوتبال استقلال گفت: تمامی اعضا بر این موضوع که حمایت ما از بازیکنان و کادرفنی تا آخرین روز صورت گیرد، یک نظر و یک رای بودند و تلاش می‌کنیم تا آخرین دقیقه شرایطی را برای تیم ایجاد کنیم که بتواند هواداران پرشمار استقلال را سربلند کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز