خبرگزاری کار ایران

ماندن برانکو به نفع فوتبال ایران است

حاج رضایی: انتخابات فدراسیون از پیش طراحی شده است

حاج رضایی در مورد انتخابات فدراسیون گفت: من به انتخابات فوتبال ایران خوش‌بین نیستم.

امیر حاج رضایی، کارشناس فوتبال کشورمان در مورد بیست و سه هفته‌ای که لیگ برتر فوتبال در سال ۹۴ پشت سر گذاشت به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: تا به اینجا لیگ خوبی را شاهد بودیم و مربیان زحمات زیادی کشیدند. البته به دلیل وقفه‌هایی که در لیگ افتاد شرایط برای مربیان خیلی سخت بود. برای اینکه معمولا بعد از چند بازی لیگ به مدت چند هفته تعطیل می‌شد و این کار را برای تیم‌ها دشوار کرده بود. به همین دلیل باید زحمات مربیان را ارج نهاد که با وجود این برنامه ریزی‌ها نامناسب، بازی‌ها خوبی را به نمایش گذاشتند.

او ادامه داد:‌ سهم برانکو در بازی‌های زیبای لیگ زیاد بود، برانکو با بازی‌ها زیبا توانست تیمی که در چند هفته اول لیگ در پایین جدول بود را جزو مدعی‌های قهرمانی لیگ کند. من فکر می‌کنم حضور برانکو در فوتبال ایران به نفع فوتبال ما است و خبر خوبی که من شنیدم این است که پرسپولیس می‌خواهد یک سال دیگر با برانکو تمدید کند.

حاج رضایی در مورد انتخابات فدراسیون گفت: من به انتخابات فوتبال ایران خوش‌بین نیستم. چند نفری در ذهن من بودند که دوست داشتم آنها  نامزد انتخابات شوند که متاسفانه نیامدند،  در مورد کسانی هم که نامزد انتخابات شدند منفی صحبت نمی‌کنم اما در ذهنیت من نیستند. فوتبال در تمام دنیا متاسفانه با سیاست آمیخته شده است، در ایران هم همینطور است. به نظر من اسامی‌ که معرفی شد، کناره‌گیری کفاشیان و... همه طراحی شده است. اما من هنوز نتوانستم منظورشان را از این طراحی بفهمم.

کارشناس فوتبال کشورمان در پاسخ به اینکه سال 94 برای فوتبال ایران و جامعه ورزش چگونه بوده است گفت: سال خوبی برای جامعه ورزش نبود، صرف نظر از نتایج و ناکامی در صعود به المپیک سالی بود که مرگ به سراغ جامعه فوتبال و ورزش کشورمان آمد و ما بزرگان زیادی را در این سال از دست دادیم. از لحاظ فوتبال ملی هم توفیقاتی به دست نیاوردیم، پیروزی مقابل ترکمنستان ،هند و گوام کاری نبود که به پیشرفت فوتبال ما کمک کند، هر چند که بر حسب شرایط باید با این تیم‌ها بازی می ‌کردیم.

 

کد خبر : ۳۵۶۳۳۶