خبرگزاری کار ایران

با اخراج بنیتس؛

زیدان رسما سرمربی رئال‌مادرید شد/ وعده قهرمانی زیزو به هواداران

با اخراج رافا بنیتس، زین‌الدین زیدان رسما جانشین وی روی نیمکت رئال شد.

به گزارش ایلنا، فلورنتینو پرز بالاخره حکم اخراج بنیتس را صادر کرد تا زین‌الدین زیدان مطابق پیش‌بینی‌ها جای این سرمربی اسپانیایی را روی نیمکت رئال مادرید بگیرد. زیدان نخستین مربی فرانسوی تاریخ باشگاه رئال خواهد بود.

فلورنتینو پرز با اعلام این خبر گفت: اعلام می کنم رافا بنیتس از رئال‌مادرید اخراج شده است. اجازه بدهید اعلام کنم او یک حرفه‌ای تمام‌عیار است.

وی در ادامه افزود: مایلم از بنیتس به خاطر تلاش‌هایش در این چند ماه به عنوان سرمربی رئال تشکر کنم. هیئت‌مدیره باشگاه تصمیم گرفت زیدان را به عنوان سرمربی رئال انتخاب کند. حالا زیدان باید با این چالش سازگار شود.

وی در پایان گفت: زیدان از حمایت ما و پشتیبانی هواداران برخوردار است. ما از اینکه او را به عنوان سرمربی جدیدمان داریم، احساس غرور می کنیم.

زیدانهمچنین زیدان هم که همراه همسر و 4 فرزندش به سالن کنفرانس برنابئو آمده بود به خبرنگاران گفت: می‌خواهم از رئیس‌باشگاه که فرصت مربیگری در رئال را نصیب من کرد قدردانی کنم. ما بهترین تیم و بهترین هواداران دنیا را داریم. قصد دارم نهایت توانم را به خرج دهم تا بتوانیم در انتهای‌فصل به قهرمانی برسیم و در این راه بهترین تلاش‌هایم را خواهم کرد.

وی افزود: می‌خواهم بگویم با این تیم هر چیزی ممکن است. با این بازیکنان بزرگی که داریم می‌توانیم قهرمان شویم و اوضاع خوب پیش خواهد رفت. از فردا کار با تیم را شروع خواهم کرد. امروز برای من روز مهمی است و البته کمی هیجان زده‌ام؛ درست مثل روزی که به عنوان بازیکن با رئال قرارداد امضا کردم که این کاملا طبیعی است.

زیدان در پایان متذکر شد: از فردا روز دیگری شروع خواهد شد و تکرار می‌کنم تلاش می‌کنم رئال را به جایگاه واقعی‌اش برسانم.

کد خبر : ۳۳۵۵۱۰