خبرگزاری کار ایران

از ترانسفر بازیکنان استقبال می‌کنیم

قنبرزاده: امیری و بیرانوند هیچ پیشنهادی ندارند

قرار ما با کادر فنی و مدیریتی و بازیکنان این بوده که مبالغ را در رسانه‌ها نگوییم اما در این یکی دو روز اخیر پرداختی‌هایی داشته‌ایم.

به نظر می رسد مشکلات مالی باشگاه نفت همچنان پابرجا است اما مدیرعامل این باشگاه از بهتر شدن شرایط این تیم خبر می دهد.

گفت و گوی منصور قنبرزاده با خبرنگار ورزشی ایلنا را می‌خوانید:

*در مورد شرایطی که با تراکتورسازی بازی کردید صحبت می کنید؟

من اجازه می خواهم در مورد مسائل فوتبالی صحبت نکنم و به جای آن عید سعید مبعث را به شما، مردم ایران و همه مسلمانان جهان تبریک می گویم.

*چرا نمی خواهید در مورد اتفاقات قبل از بازی با تراکتورسازی صحبت کنید؟

بهتر است الان در مورد مسائل فوتبالی صحبت نکنم. در حال حاضر تمام تلاشم آرامش دادن به تیم و دور کردن حاشیه ها است چون هر مصاحبه ای انجام بدهم برای تیم حاشیه درست می شود.

*یکی از مسائلی که آرامش را از تیم شما گرفته بحث مشکلات مالی است. در این رابطه چه اقدامی کردید؟

الان اگر با بازیکنان صحبت کنید چنین چیزهایی را نمی شنوید. قرار ما با کادر فنی و مدیریتی و بازیکنان این بوده که مبالغ را در رسانه ها نگوییم اما در این یکی دو روزه پرداختی هایی داشته ایم. البته رقم زیادی نبوده اما نسبت به وضعیت اقتصادی موجود مبالغ نسبتا خوبی بوده است.

*گویا پرسپولیس به دنبال جذب وحید امیری است؟

تا این لحظه هیچ باشگاهی برای جذب امیری پیشنهادی نداده است. امیری با ما قرارداد دارد و تا زمانی که پیشنهادی نیامده ذهن مان را درگیر نمی کنیم. اگر پیشنهادی آمد و فرصت داشتیم در مورد آن فکر می کنیم.

*علیرضا بیرانوند هم مدعی شده جدی ترین پیشنهادش از برزیل است؟

برای بیرانوند هم تا این لحظه هیچ پیشنهادی نیامده است اما اگر پیشنهاد خوبی از خارج بیاید موافقت می کنم چون قبلا به او قول داده بودم که در صورت پیشنهاد خوب خارج، منافع خودش و باشگاه را در نظر بگیرم و موافقت کنم که از تیم جدا شود. اما تا این لحظه پیشنهادی برای او نیامده و فقط در رسانه ها شنیده ام و بهتر است اگر پیشنهادی دارد با من هم در میان بگذارد. ما از ترانسفر بازیکنان به خارج از ایران استقبال می کنیم چون استراتژی باشگاه این است که سالی یکی دو بازیکن را مثل پورعلی گنجی به خارج ترانسفر کنیم.

کد خبر : ۳۳۳۸۹۷