خبرگزاری کار ایران

مدعی اصلی قهرمانی لیگ هستیم

بیرانوند: جدی ترین پیشنهادم از برزیل است

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۶۰۹

می خواهم سالها شماره یک تیم ملی باشم و دوست دارم در تیم های خوب خارجی بازی کنم. الان جدی ترین پیشنهادم از برزیل است و مطمئن هستم منصوریان و باشگاه کمکم می کنند تا بهترین اتفاق برایم بیفتد.

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: با پیروزی مقابل استقلال اهواز به جمع مدعیان لیگ رسیدیم.

علیرضا بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: من مصدوم بودم و در بازی با استقلال اهواز نبودم اما به بچه های تیم این برد را تبریک می گویم. با این پیروزی به وسط جدول رسیدیم و جزو مدعیان لیگ قرار گرفتیم. تمرکزمان روی بازی با تراکتور و صبا است تا نتایج خوبی بگیریم.

وی افزود: الان بازیها 6 امتیازی است و باید این دو بازی تا نیم فصل را ببریم و به بالای جدول برسیم. امتیازات تیم ها به هم نزدیک است  و با یک برد می توان چند پله صعود کرد. امیدوارم بازی با تراکتورسازی نتیجه خوبی بگیریم و روند خوب مان را ادامه بدهیم. از سازمان لیگ می خواهم بازی با تراکتورسازی را یک روز عقب بیندازند چون فاصله بازیها خیلی کم است.

وی ادامه داد: هر چند شروع خوبی در لیگ نداشتیم اما شک نکنید از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم. اول فصل بازیکنان جدیدی به ما اضافه شدند اما متاسفانه مصدومان زیادی داریم و همین مساله تمرکز دفاع ما را به هم ریخت. الان 8 بازیکن مصدوم داریم و کار سخت است. البته با کمک پزشکان خودم را به شرایط بازی رساندم و امیدوارم بتوانم در بازیهای آینده به تیم کمک کنم.

دروازه بان نفت تهران در مورد مشکلات مالی تیمش در این فصل گفت: ما مشکل مالی نداریم. من که اصلا مشکل مالی ندارم و هر وقت باشگاه پول داد دست شان درد نکند و اگر هم پول ندادند حرفی نمی زنم و کارم را می کنم. من مشکل مالی ندارم و اگر هم پول نداشته باشم مصاحبه نمی کنم. مدیریت باشگاه تلاش می کند تا حق بچه ها را بدهد و فکر می کنم طی یکی دو روز آینده پول بچه ها را بدهند. بچه های ما خیلی سختی می کشند و بچه های جوان که از شهرستان آمده اند از بزرگ ترهای تیم درخواست پول دستی کرده اند اما منصوریان و مدیریت باشگاه تلاش می کنند تا مشکلات مالی حل شود.

وی در مورد بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: تراکتورسازی بازیکنان خیلی خوبی گرفته است. قلعه نویی مربی باتجربه ای است و در نقل و انتقالات خوب کار کرده و کار سختی داریم. این بازی در زمین خودمان است و تلاش می کنیم نتیجه خوبی بگیریم. امسال در لیگ و آسیا مدعی هستیم چون تیم خیلی خوبی داریم و انتخاب ترکیب اصلی برای کادر فنی سخت است چرا که همه بچه ها انگیزه بالایی دارند. مطمئن باشید ما مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

بیرانوند در پایان گفت: هدف من بازی در تیم های خوب خارجی و به خصوص اروپایی است و در این زمینه در یکی دو هفته آینده خبرهای خوبی می شنوید. می خواهم سالها شماره یک تیم ملی باشم و دوست دارم در تیم های خوب خارجی بازی کنم. الان جدی ترین پیشنهادم از برزیل است و مطمئن هستم منصوریان و باشگاه کمکم می کنند تا بهترین اتفاق برایم بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز