خبرگزاری کار ایران

بازیکنان تیم ملی کم نمی‌گذارند

محمودی: تا آخرین لحظه برای کسب سهمیه المپیک می‌جنگیم/شانس تیم ما زیاد نیست

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: شانس کسب سهمیه المپیک در جام جهانی برای تیم ایران قطعا دشوار خواهد بود، ولی بازیکنان تا آخرین لحظه خواهند جنگید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، شهرام محمودی درباره شانس کسب سهمیه‌ایران برای المپیک گفت: ایران در جام‌جهانی امسال در گروه بسیار سختی قرار گرفته و با توجه به اینکه تنها 2 تیم نخست این سهمیه را کسب می‌کنند، باید منطقی نگاه کنیم و بدانیم شانس تیم کشورمان زیاد نیست، با این وجود هدف بازیکنان و کادر فنی در تمام مسابقات فقط رسیدن به پیروزی است.

محمودی با اشاره به قهرمانی ژاپن در مسابقات آسیایی عنوان کرد: سختی جام‌جهانی از آن رو است که هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت. در مسابقات قهرمانی آسیا ژاپن توانست اول شود و بدون شک این تیم در جام جهانی متفاوت تر خواهد بود. حتی تیم الف در سال گذشته مقابل ژاپن به مشکل خورد و به سختی پیروز شد، چرا که نحوه بازی تیم های آسیای شرقی بسیار متفاوت است. با این اوصاف همه تیم ها خطرناک هستند.

ملی پوش والیبال ایران در پایان اشاره کرد: بازیکنان تیم ملی والیبال همیشه نشان داده اند برای کشورشان کم نمی‌گذارند و تا پایان برای پیروزی می جنگند. شاید در جام جهانی سهمیه المپیک را به دست نیاوریم اما در سال آینده تمام تلاشمان را به کار می بریم تا یکی از تیم های حاضر در المپیک ریو باشیم.

تیم ملی والیبال ایران قبل از حضور در جام جهانی ژاپن، به جام واگنر لهستان و اردوی برون مرزی روسیه می رود.

کد خبر : ۲۹۸۳۲۰