خبرگزاری کار ایران

توفیق اجباری برای سرخ ها در هفته نخست؛

پرسپولیس با جوان ترها لیگ را شروع می کند/6 بازیکن جدید در ترکیب احتمالی برانکو

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۸۷۸

تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب 4 بازیکن اصلی خود در نخستین دیدار در فصل جدید رقابت های لیگ برتر به احتمال فراوان با 6 بازیکن جدید گام به دیدار برابر پدیده مشهد خواهد گذاشت.

به گزارش ایلنا، در حالی که بسیاری از تیم های مدعی با جذب بازیکنان گران قیمت و با تجربه در نقل و انتقالات آماده حضور در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور شده اند، سرخپوشان پایتخت با تیمی جوان نسبت به سال های گذشته برای رسیدن به اهداف شان تلاش خواهند کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نقل و انتقالات این فصل بازیکنان جوانی مانند ایمان صادقی، وحید حیدریه، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا و فرشاد احمدزاده را جذب کرده است.

به این ترتیب و با توجه به محرومیت 4 مهره کلیدی پرسپولیس(مکانی،نورمحمدی،عالیشاه و طارمی) در نخستین دیدار فصل مقابل پدیده خراسان باید منتظر ترکیب جوان و جدیدی از قرمزهای پایتخت در شروع فصل باشیم.

با توجه به تمرینات و دیدارهای تدارکاتی پیش فصل پرسپولیس به نظر می رسد ایمان صادقی سنگربان این تیم در هفته نخست خواهد بود.

در خط دفاعی با توجه به محرومیت نورمحمدی و دیر اضافه شدن اومانیا به تمرینات، بنگر و ماریچ مدافعان میانی خواهند بود. ضمن اینکه داریوش رضاییان در جناح راست و بابک حاتمی در جناح چپ خط دفاعی بازی خواهند کرد.

اما میانه میدان پرسپولیس بی تردید به کفشگری و کامیابی نیا خواهد رسید.

پرسپولیس ها در این پست به غیر از این دو نفر، احمد نورالهی را نیز در اختیار دارند که با توجه به مصدومیت از ناحیه کتف دست راست به احتمال فراوان دیدار نخست تیمش در مقابل پدیده را از دست خواهد داد.

سه بازیکن پشت سر فروارد این تیم به احتمال فراوان هادی نوروزی، احمدزاده و کمندانی خواهند بود، به این صورت که احمدزاده به عنوان پلی میکر(بازیکن پشت سرمهاجم) و نوروزی و کمندانی در نقش بال های کناری ظاهر خواهند شد.

اما تنها گزینه برانکو در خط آتش سرخ های پایتخت علی علیپور خواهد بود.

مهاجم جوان پرسپولیس که با گل سه امتیازی که در دربی فصل گذشته به ثمر رساند از محبوبیت خاصی در بین هواداران این تیم برخوردار شده است، فرصت خوبی برای اثبات توانایی های خود خواهد داشت.

در صورتی که پرسپولیس با این ترکیب فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را شروع کند ، 6 بازیکن برای نخستین بار در ترکیب اصلی این تیم قرار خواهند گرفت.

صادقی، رضاییان، کامیابی نیا و ماریچ بازیکنان جدید این تیم به همراه احمدزاده و کمندانی که تابحال در ترکیب اولیه این تیم حضور نداشتند، می توانند چهره جدیدی به پرسپولیس بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز