خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال؛

محمودی: مسابقه دوم با لهستان بهترین بازی ایران بود/هنوز با تیم واقعی فاصله داریم

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۹۹۰

امتیازآورترین بازیکن تیم ایران در دو دیدار برابر لهستان گفت: به نظر من مسابقه دوم با لهستان بهترین بازی ایران در لیگ جهانی امسال بود.

به گزارش ایلنا، شهرام محمودی بعد از دومین مسابقه ایران و لهستان که سه بر دو به سود میزبان پایان یافت، افزود: امروز بهترین مسابقه ایران در لیگ جهانی امسال بود.

وی با بیان اینکه هنوز با تیم واقعی ایران فاصله داریم، گفت: خوشحال کننده است که در دومین مسابقه با لهستان یک امتیاز کسب کنیم تا کمکی به ایجاد اعتماد به نفس بازیکنان باشد.

ملی پوش والیبال ایران تاکید کرد: توانایی برگشت به تیم اصلی ایران را داریم و برای رسیدن به این هدف باید اشتباهات خود را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه در مسابقه دوم با لهستان در ست پنجم اشتباهات زیادی در اسپک و دریافت داشتیم، گفت: متاسفانه اختلاف امتیاز زیاد شد و نتوانستیم جبران کنیم.

محمودی کسب یک امتیاز را برای دو مسابقه هفته آینده با روسیه مهم دانست و گفت: روسیه نیز شرایط یکسانی با ما دارد اما این امتیاز می تواند از نظر روحی و روانی فشار به بازیکنان را کاهش دهد.

وی در پایان تاکید کرد:‌حریفان ایران واقعا قدرتمند هستند و امیدوارم مردم درک کنند که نمایندگان والیبال آنان با چه تیم های بزرگی مسابقه می دهند. طبیعی است که جلوی این تیم ها بازی کردن خیلی مشکل است اما رفته رفته آمادگی مان بیشتر می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز