خبرگزاری کار ایران

والیبال زیر ۲۳ سال آسیا- میانمار؛

اکبری: باید با فکر و تدبیر بیشتری وارد میدان شویم/قطری‌ها انفرادی خوب بودند، نه تیمی

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۳۴۵

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران گفت: در مسابقه مقابل قطر به خوبی توانستیم بازیکنی که ستون اصلی حملات این تیم بود را از کار بیندازیم.

به گزارش ایلنا، پیمان اکبری پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی ایران مقابل قطر اظهار داشت: با تیمی مسابقه داشتیم که تعداد زیادی از بازیکنانش را از کشورهای مختلف آورده بود. البته این مسئله از نظر تیمی کمکی به قطر نمی‌کند زیرا هماهنگی این بازیکنان بسیار دشوار است.

وی ادامه داد: بازیکنان قطر از نظر انفرادی شرایط خوبی دارند اما از نظر تیمی یکدست نیستند و نمی‌توانند حرکات گروهی را به خوبی در میدان اجرا کنند.

اکبری گفت: وادیدیه راتم بازیکن پست دریافت‌کننده این تیم، ستون اصلی قطر است. با وجود اینکه این بازیکن بهترین دریافت‌کننده قطر است، برنامه داشتیم با زدن سرویس روی دست او، این بازیکن را در حمله از کار بیندازیم و توانستیم این برنامه را به خوبی اجرا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالم توانستیم به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کنیم اما باید بدانیم هر چه جلوتر می‌رویم کار ما سخت‌تر می‌شود و باید با فکر و تدبیر بیشتری وارد میدان شویم. مراحل بعدی حذفی است و هر تیمی با یک شکست، قهرمانی را از دست می‌دهد. البته پیش از رسیدن به مراحل حذفی، یک دیدار دیگر مقابل فیلیپین در مرحله مقدماتی داریم که باید در این مسابقه نیز به پیروزی برسیم تا به عنوان تیم نخست راهی دور دوم شویم.

سرمربی تیم ملی زیر 23 سال ایران درباره علت کم بودن تعویض هایش به خصوص در دیدار مقابل قطر گفت: خدا را شکر بازیکنان خوبی بر روی نیمکت ذخیره‌ها داریم اما می‌خواهم فعلا کمتر از آن ها استفاده کنم تا برای تیم‌های حریف ناشناخته بمانند و اگر در مراحل بعدی دچار مشکل شدیم از آن‌ها بهره ببریم.

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا در شهر نای پی داو میانمار در حال برگزاری است.

تیم ملی کشورمان با 2 پیروزی مقابل هند و قطر توانست به جمع 8تیم برتر مسابقات راه پیدا کند و فردا در سومین و آخرین مسابقه خود در مرحله‌گروهی به مصاف فیلیپین می‌رود تا در صورت پیروزی به عنوان تیم نخست گروه B به یک‌چهارم نهایی برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز