خبرگزاری کار ایران

در آستانه دربی ۸۰ مطرح شد؛

نگرانی‌های قائم مقام پرسپولیس برای دیدار با استقلال

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۰۵۹

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: امیدواریم در این دربی از اشتباهات داوری لطمه نخوریم.

 به گزارش ایلنا، محمدحسین نژادفلاح ضمن بیان این مطلب افزود: بازی‌های سنگین و حساسی در پیش داریم ولی آنچه باعث امیدواری ما برای پیروزی در بازی با استقلال و الهلال می‌شود، توانایی کادر فنی و بازیکنان و حمایت هواداران است.

وی ادامه داد: تیم شرایط خوبی دارد. برانکو ایوانکوویچ نشان داد که باشگاه انتخاب خوبی داشته است چون توانست در زمان کوتاهی نتیجه‌گیری را شروع کند و دو پیروزی برابر پیکان و بنیادکار بیانگر این مساله بود. همچنین نظم و انضباط خوبی در تیم حاکم شده است و برانکو حاشیه‌ها را از بین برده است. در این مدت بازیکنان پرسپولیس هم نشان دادند فوتبالشان را تحت تاثیر مسائل مالی و موارد مربوط به خصوصی‌سازی قرار نمی‌دهند و تعصب خود را به هواداران نشان داده‌اند. آنها با تمام توان و قدرتی که داشته‌اند برای سربلندی خود و پرسپولیس تلاش کرده‌اند.

نژادفلاح درباره بازی‌های پیش رو خاطرنشان کرد: درباره دربی هیچگاه نمی‌شود گفت که حساسیت ندارد. حساسیت دربی فارغ از شرایط دو تیم در جدول است و اهمیت خاصی دارد. از سوی دیگر ما بازی‌های مهم آسیایی را هم پیش رو داریم که باید در آنها از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم اما دربی هم جای خودش را دارد. البته صعود در مصاف با الهلال شرایط جدید و خوبی را برای باشگاه بوجود می‌آورد. پرسپولیس در دور اول بازی‌ها بهترین نماینده ایران بود و با این شرایط ما به پیروزی در دربی و مصاف با الهلال امیدواریم.

قائم مقام پرسپولیس با اشاره به برجسته بودن نقش هواداران در موفقیت‌های گذشته و بازی‌های آتی تصریح کرد: در بازی‌های آسیایی که داشتیم تاثیرگذاری هواداران روی عملکرد تیم کاملا مشهود بود، برای هیچکس شبهه‌ای باقی نگذاشت و در بازی‌های آتی هم روی این فاکتور قدرتمند کار می‌کنیم. ما مدیون هواداران هستیم که با تعصب مثال زدنی نسبت به تیم خودشان، درک دقیقی از شرایط داشتند و توانستند با حضور خود معادلات را تغییر داده و کفه ترازو را به سود تیم سنگین کنند. در حال حاضر تیم شرایط خوبی دارد ولی به طور قطع باز هم حضور حداکثری هواداران در دربی و بازی با الهلال سرنوشت ساز خواهد بود.

نژادفلاح در ادامه با اشاره به مباحث مربوط به داوری دربی اظهار کرد: هیچکس انتظار ندارد، داوری‌ها کاملا بدون اشتباه باشد. آنها قشر زحمتکش فوتبال هستند اما تردیدی هم نیست که پرسپولیس در دربی‌های گذشته بارها از ناحیه داوری‌ها ضربه خورده است که نمونه‌های عینی آنها با نظرات کارشناسی معلوم و آشکار بوده است. بر همین اساس امیدواریم در این دربی از این ناحیه لطمه نخوریم. البته تاکید هم می‌کنیم که باید فضایی خوبی برای داور فراهم باشد و از مربیان و بازیکنان خودمان و هواداران عزیز می‌خواهیم در این مسیر تلاش کنند و به مسائل داوری کاری نداشته باشند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره ارزیابی خود از شرایط استقلال گفت: استقلال از تیم‌های بزرگ فوتبال ما است که با مشکلاتی روبرو است ولی به طور قطع دربی شرایط متفاوتی دارد و آنها برای نتیجه گرفتن به میدان می‌آیند و باید با آمادگی کامل بازی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز