خبرگزاری کار ایران

باید لیگ را آبرومندانه تمام کنیم؛

محمدی: حرف‌های مسئولان‌ باشگاه توخالی در آمد/ نفت مسجد سلیمان بچه سر راهی بود

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۶۶۳

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: حرف‌هایی که اول فصل به ما زدند؛ توخالی بود.

رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: روز اول که به این تیم آمدیم مسئولان حرف‌های خیلی خوبی زدند و قول دادند امکانات خوبی برای تیم مهیا کنند اما تمام آن حرف‌ها توخالی بود. ما اعضای هیات‌مدیره را فقط یک بار در این مدت دیدیم و دیگر خبری از آنها نشد.

وی افزود: این تیم بچه سر راهی بود و هر کسی می‌آمد، یک لگد می‌زد و می‌رفت. قرارداد بچه‌های ما زیاد نبود و با 4 - 5 میلیارد تومان می‌توانستند کل تیم را جمع کنند. فکر می‌کنم از اول نمی‌خواستند این تیم بماند و هیچ کاری نکردند چون امکانات ما در حد لیگ یک هم نبود.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان در سقوط نفت مسجد سلیمان چقدر مقصر بودند، گفت: نمی‌شود گفت کسی مقصر نیست. از روز اول بنیان این تیم را بد گذاشتند و خیلی از بازیکنان به خاطر هجمه‌های تماشاگران قرارداد بستند. بزرگ‌ترین مشکل تیم ما بی‌توجهی مسئولان بود و فقط بازیکنان، کادر فنی، مدیریت و تماشاگران بودند و مسوولان هیچ کاری نکردند.

دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: اتفاقات اخیر نوشدارو بعد از مرگ سهراب بود چون قبل از بازی با سپاهان اعلام کردند اگر برنده شویم پاداش خیلی خوبی به بچه‌ها خواهند داد اما این کار را باید 5 هفته قبل می‌کردند چون ما باید راه آهن و استقلال‌اهواز را می‌بردیم. این اتفاقات افتاد و نفت سقوط کرد تا فقط حسرت آن برای مردم این شهر بماند. نفت تنها دلخوشی مردم مسجد سلیمان است و اگر در لیگ‌برتر می‌ماند امکانات زیادی به این شهر می‌آمد و حالا باید ببینیم فصل بعد چه اتفاتی برای این تیم می‌افتد. امیدوارم مسئولان فصل آینده برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند و با پشتوانه خوبی تیم را بالا بیاورند تا دیگر حسرت این موقعیت و امتیازات از دست رفته را نخورند.

محمدی در پایان گفت: آخرین بازی ما با ملوان است. آنها صد در صد احتیاج به برد دارند، چون در خطر هستند و ما باید در انزلی از حیثیت خودمان دفاع کنیم و جوانمردانه بازی کنیم تا حداقل سر خودمان را بالا بگیریم. انگیزه زیادی در تیم ما وجود ندارد اما سعی می‌کنیم لیگ را آبرومندانه تمام کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز