خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

خانواده مرحوم فرامرز درخشنده از همدردی مردم و مسئولان قدردانی کردند

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۵۹۴

خانواده مرحوم فرامرز درخشنده، سرپرست خبرگزاری ایلنا در مازندران در پیامی از حضور پر مهر مردم، مسئولان و همکاران دلسوزی که با حضورشان تسلی خاطر بازماندگان را فراهم نمودند، تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش ایلنا از ساری ، در این پیام تسلیت آمده است:

درود خدا برشما مردمان خوب مازندران

از قدیم الایام ساری به دارالمومنین شهره بوده و مردمانش به قدرشناسی! پدرمرحومم، فرامرزدرخشنده زمانی که کرمانشاه را به قصد اقامت درساری ترک می کرد؛ بیم آن داشته که درمرکزمازندران زندگی برخانواده سخت ودشوارباشد اما امروز با گذشت بیش از دو دهه؛ ازبیان آنچه درقلبم می گذرد؛ عاجزم!

آنچه دراین سالها برپدروخانواده گذشت؛ مهربانی ولطف مردمانی بود که یک مرد زحمتکش ازدیارکرمانشاه را پذیرفتند واو را دراین سرزمین پرخیروبرکت زمین گیرکردند!

خانواده کوچک فرامرزدرخشنده دراین دیار، مهربانی دیدند وصفا وصمیمیتی که تمام ناشدنی است!

این پدرمهربان که شغل شریف ومقدس روزنامه نگاری را برعهده گرفته بود؛ خود را جزیی ازاین مردم مهربان وقدرشناس می دانست وعمری برای اعتلاء وسربلندی مازندران وپیگیری حق وحقوق همشهریان براوگذشت!

اوروزنامه نگاری متعهد به نظام ومردم بود وآنقدردرمیان مسئولان ومردم به خصوص جامعه شریف کارگران محبوب گشت که ازاو به عنوان مرد اخلاق یاد می کردند!

این پدردلسوز ومهربان دارای شخصیتی والا ووصف ناپذیربود وهرگزاجازه نداد که به جایگاه رفیع روزنامه نگاری خدشه وارد شود ودراین مسیردشوارچه بسا که هزینه های فراوان متحمل شد و...!

فرامرز درخشنده درمیانه راه ازتقویم زندگی پرافتخارش به ناگاه به میدان دشواری به نام بیماری سرطان پای گذاشت و 4 سال با این رقیب بی رحم مبارزه کرد وسرانجام پاییز96 به پایان نرسیده ، پرونده زندگی این بابای مهربان وهمسرپرتلاش برای همیشه بسته شد تا دراوج افتخارما را ترک کند!

به رسم روزنامه نگاری آن چنان که بابای خوبم آرزوداشت؛ دست به قلم شدم تا پای درمیدانی پرمسئولیت بگذارم که فرامرز مرحوم مشق می کرد وازاین طریق ازلطف خداوند منان و الطاف بی شائبه تمامی خوبانی که دراین سالها برپدرم مهربانی کردند ، تشکرقلبی خویش را اعلام کرده باشم؛ اگرچه نه قلم ونه زبان قادربه توصیف این همه خوبی ها نیستند ونخواهند بود.

ازنماینده محترم ومهربان ولی فقیه وامام جمعه ساری؛ ازاستانداران محترم سابق وکنونی مازندران؛ ازنمایندگان عزیزاستان درمجلس، ازشهردارمحبوب ساری که انصافا سنگ تمام گذاشتند؛ ازمدیران کل محترم استان؛ ازشورایی های بزرگوارساری ودیگرشهرها، ازفرماندارمحترم ساری وسایرشهرها؛ ازمسئولان محترم سازمانها ونهادها؛ ازتشکیلات بسیاردوست داشتنی خانه کارگرو حاج دریابیگی که حکم برادرپدرم وبنده را داشته اند ودارند، ازتشکل های کارگری وبازنشستگان شریف استان ؛ ازجناب محجوب  و ؛ دبیرکل محترم خانه کارگرکشور ونماینده محترم تهران درمجلس؛ ازمدیران محترم رسانه های جمعی استان و کشوری ومدیران محترم خبرگزاری ایلنا و روزنامه کاروکارگر که پدرمرحومم سالیان سال  افتخارنمایندگی این رسانه های وزین را داشت؛ ازبرادران بزرگوارم دررسانه های مختلف استان که درحق پدرم سنگ تمام گذاشتند و... وازوزیرمحترم تعاون وکار؛ استادعزیزم جناب دکترربیعی که با پیام جان بخش خویش تسلی بخش داغ بزرگ همسرودوفرزند مرحوم درخشنده بودند، از جناب دکتر جان بابایی معاونت محترم  درمان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و ازهمه وهمه تشکرمی کنم ومراتب سپاس قلبی همسرمهربان وصبورفرامرزدرخشنده ویگانه دخترش را ازاین همه خوبی ولطف مردم خوب مازندران وشهرساری اعلام می نمایم وازاین که همه کوشیدند تا مراسم تشییع  وتدفین پدرمهربانم با شکوهی تمام ووصف ناشدنی انجام شود،شادمانیم ودستان پرمهرمردمان قدرشناس مازندران ودارالمومنین را می بوسم.

خداوند متعال به تمامی آنانی که به فرامرزدرخشنده درطول حیات پرافتخارش عزت بخشیدند ودراین سالها تنهایش نگذاشتند وبه هنگام هجرت ناباورانه اش به هرطریقی درکنارخانواده اش بودند ؛ عزت دنیوی واخروی عطاء نماید. انشاء الله

خدایا چنان کن سرانجام کار

توخشنود باشی وما رستگار

کوچک ملت ایران ومردمان خوب مازندران

محمد درخشنده

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز