خبرگزاری کار ایران

فرماندار گلوگاه خبر داد:

افتتاح پروژه آب شیرین کن گلوگاه درهفته دولت

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۸۶۶

فرماندار گلوگاه از افتتاح پروژه آب شیرین کن گلوگاه درهفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گلوگاه ، فرماندار گلوگاه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به قدمت 12 ساله ی فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: در دوران قبل که گلوگاه زیرمجموعه فرمانداری بهشهر بود متاسفانه به این منطقه توجه نشد و با این بی توجهی، گلوگاه از توسعه بازماند.

محمدرضا تباکی اعتبار مصوب شهرستان گلوگاه در سال 95 را بیش از 16 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اعتبار مصوب شهرستان گلوگاه در سال جاری 17 میلیارد و 800 میلیون تومان است.

وی ادامه داد:3 میلیارد و 700 میلیون تومان جهت تکمیل پروژه های آب شرب روستایی و 600 میلیون تومان جهت تکمیل پروژه های آب شرب شهری گلوگاه در سال جاری اختصاص پیدا کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گلوگاه پروژه های بزرگ آب شیرین کن گلوگاه با اعتبار 5 میلیارد تومان ، پروژه شالیکوبی صنعتی و مدرن گلوگاه با اعتبار 2 میلیارد تومان، احداث مدرسه شهید جوادی گلوگاه با اعتبار 2 میلیارد تومان، زیرسازی و آسفالت راه روستایی به طول4.5 کیلومتر با اعتبار 1 میلیارد و 300 میلیون تومان و روکش آسفالت روستای مهدیرجه با اعتبار 300 میلیون تومان از پروژه های افتتاحی در هفته دولت سال جاری اعلام کرد.

تباکی  بر اشتغال زایی تاکید کرد وافزود:کارگروه اشتغال در سال تولید و اشتغال فعال بوده و شهرستان گلوگاه از سرمایه گذاران داخلی و بومی استقبال می کند.

وی از افتتاح جشنواره مرغوب ترین انجیر ایران گلوگاه و  کارگاه عرقیات گیاهی روستای تیرتاش با اعتبار یک میلیارد تومانی در 19 مرداد سال جاری خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز