کد خبر: 493344 A

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:روابط عمومی ها باید برای ایجاد نگاه مثبت مردم با سازمان باید به خوبی با مردم تعامل کنند و ضعف و مشکلات سازمان خود را به گوش مدیرانشان برسانند .

به گزارش ایلنا از ساری ،نشست مسوولین روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در شهر آمل برگزار شد.

محمد سلطان تویه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه در حال حاضر در حوزه بهداشت و درمان بهترین خدمات ممکن  به مردم ارایه می شود گفت ؛ مدیران عملگرا و پاسخگو در برابر مردم نیازی به حمایت باندهای سیاسی ندارند.

وی با بیان اینکه از زمان اجرای طرح تحول سلامت انقلابی در حوزه بهداشت و درمان کشور ایجاد شده است افزود : روابط عمومی ها باید برای ایجاد نگاه مثبت مردم با سازمان باید به خوبی با مردم تعامل کنند و ضعف و مشکلات سازمان خود را به گوش مدیرانشان برسانند .

وی اطلاع رسانی در عصر حاضر را عصر اطلاع رسانی توسط کاربران عنوان کرد و بیان داشت : وجود ظرفیتهای رسانه ای متعدد در فضای مجازی و حضور مردم در این عرصه موجب انعکاس سریع ضعف ها و نارسایی ها در رسانه ها  شده و این نوید خوبی است تا مدیران با قدرت و دقت بیشتری به وظایف خود عمل کنند.

همچنین محمدتقی رمضانی رییس بیمارستان امام خمینی(ره)  آمل نیز در این نشست ضمن خوش آمد گویی سخنانی را در جهت  انعکاس مطلوب عملکرد سازمان متبوع و تعامل با مردم توسط روابط عمومی ها بیان کرد.

در ابتدای این نشست دکتر عباس زارع استاد روابط عمومی دانشگاه های مازندران  در باب شناخت و تعاریف روابط عمومی و نقش تکنولوژی معاصر در ایفای وظایف مطالب مبسوطی بیان کرد.

گفتنی است نشست مسوولین روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در آمل و به میزبانی بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

 

بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی روابط عمومی سلامت مشکلات
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر