خبرگزاری کار ایران

برنامه جامع HSEE در دولت تدبیر و امید تدوین شد

کد خبر : ۴۱۶۳۴۹

در راستای ارتقای سطح کیفی صیانت از نیروی انسانی و افزودن کیفیت کار، جلسه هم‌اندیشیHSEE با موضوع ارتقای سطح فرهنگ ایمنی و بهداشت‌کار، با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان بابل در شهرک صنعتی منصورکنده بابل برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، نیما دارایی در این مراسم گفت: ایمنی، بهداشت، انرژی و محیط‌زیست از بخش مهم و امنیت سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی است.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، دستورالعمل HSEE برنامه جامع مدیریت بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و انرژی را برای اجرا به استان‌ها ابلاغ نمودند.

دارایی تصریح کرد: یکپارچه دیدن مسئله بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و انرژی در بخش‌های مختلف واحدهای تولیدی و خدماتی در افزایش بهره‌وری نقش مؤثری دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از تکنیکهای افزایش بهره‌وری، کاهش مخاطرات محیط کار و افزایش سلامت کاری نیروی انسانی است و به عبارتی با اعمال دستورالعمل‌هایHSEE محیط کاری از شاخص‌های بالای استاندارد در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و انرژی برخوردار خواهد شد.

تبریزی رئیس اداره ایمنی و بهداشت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این مراسم گفت: 31 درصد اشتغال کارگران و مدیران بخش اقتصادی در حوزه وزارت صنعت بوده که باید برای جلوگیری از حوادث، دوره‌های آموزشی مرتبط برگزار شود.

رئیس اداره بهداشت و ایمنی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اظهار داشت: برنامه جامع مدیریت HSEE در وزارت صنعت، معدن و تجارت ، در دولت تدبیر و امید تدوین‌شده است.

آقاجانی نژاد مدیر HSEE شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در این مراسم گفت: صیانت از نیروی انسانی به‌عنوانگران‌بهاترین سرمایه بنگاه‌های اقتصادی در کاهش تبعات حوادث ناشی از کار، برای جامعه نقش بسزایی دارد.

این مقام مسئول با تأکید بر نقش و اهمیت آموزش در کاهش حوادث ناشی از کار اظهار داشت: کاهش حوادث ناشی از کار از محورهای اصلی برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز