خبرگزاری کار ایران

حسن خیریانپور تصریح کرد:

اهداف مهم برگزاری هفته پژوهش / تجلیل از ۳۲ پژوهشگر برتر استان در مراسم امسال

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۳۳۶

این نفرات از میان واحدهای فن آور برتر، دستاوردهای برتر پژوهشی، واحدهای تحقیق و توسعه برتر، محصول برتر در واحدهای تحقیق و توسعه برتر، دستاوردهای برتر مخترعان استان، پژوهشگران برتر در گروه های علوم پایه، علوم انسانی، پزشکی، فنی و مهندسی، معلمان و نخبگان پژوهشگر انتخاب شده اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران گفت: مراسم گرامیداشت هفته پژوهش، سه شنبه با حضور استاندار در دانشگاه مازندران برگزار می گردد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، حسن خیریانپور در جلسه ستاد برگزاری هفته پژوهش ضمن تبریک فرارسیدن این هفته به جامعه دانشگاهی و علمی و خادمان عرصه پژوهش در مازندران، بیان داشت: تاکنون بیش از ۱۰ جلسه در راستای هماهنگی برگزاری باشکوه هفته پژوهش و انتخاب پژوهشگران برتر استان تشکیل شد.

وی افزود: خوشبختانه امسال استقبال خوبی از سوی پژوهشگران استان صورت گرفت و بیش از ۲۲۰۰ نفر آثار پژوهشی خود را برای ارزیابی به دبیرخانه ارسال نمودند که از میان آثار ارسالی، ۲۱ نفر از برترین ها در زمینه های علمی و پژوهشی انتخاب شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار با بیان اینکه مراسم گرامیداشت هفته پژوهش، سه شنبه با حضور استاندار در دانشگاه مازندران برگزار می شود، خاطرنشان ساخت: در این مراسم در مجموع از ۳۲ پژوهشگر و فن آور برتر استان تجلیل خواهد شد.

وی افزود: این نفرات از میان واحدهای فن آور برتر، دستاوردهای برتر پژوهشی، واحدهای تحقیق و توسعه برتر، محصول برتر در واحدهای تحقیق و توسعه برتر، دستاوردهای برتر مخترعان استان، پژوهشگران برتر در گروه های علوم پایه، علوم انسانی، پزشکی، فنی و مهندسی، معلمان و نخبگان پژوهشگر انتخاب شده اند.

خیریانپور در بخش دیگری از سخنانش ترویج و گسترش فرهنگ پژوهش، ارتقاء منزلت و جایگاه پژوهش و فناوری در ذهن مردم و دانشگاهیان، معرفی توانمندی های پژوهشی و فناوری استان، شناسایی و معرفی فناوری های برتر در زمینه های تخصصی، تشویق و تقویت انگیزه در میان پژوهشگران و فناوران و فراهم سازی زمینه ارتباط میان صنعت و حوزه پژوهش را مهم ترین اهداف برگزاری مراسم هفته پژوهش دانست و اذعان داشت: اگر در این زمینه ها درست و دقیق عمل کنیم، کارهای پژوهشی مبنای بسیاری از تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز