کد خبر: 104518 A

برای دومین سال متوالی؛

این طرح در قالب اهدا حداقل یک گلدان با گل طبیعی توسط دانش آموزان به صورت فردی یا گروهی با رویکرد ایجاد محیطی با نشاط و شاداب اجرا شود.

ایلنا: تجربه نشان داده است که هر جا اولیا و دانش آموزان با آگاهی و مشارکت فکری، فرهنگی و مادی خود در مدرسه مشارکت کرده‌اند روند پیشرفت تحصیلی و فعالیت مدارس از جایگاه بهتر و مطلوب‌تری برخوردار شده است.

به گزارش ایلنا از ساری، مصطفی عابدی گفت: بی‌شک فضای شاداب و دوست ‌داشتنی تاثیر زیادی در شکوفایی استعداد‌ها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی، پویایی و زنده‌دلی و روحیه دانش‌آموزان و معلمان دارد و موجب باروری جسم و اندیشه دانش‌آموزان می‌شود.

دبیر کمیته پروژه مهر آموزش و پرورش مازندران بیان داشت: تجربه نشان داده است که هر جا اولیا و دانش آموزان با آگاهی و مشارکت فکری، فرهنگی و مادی خود در مدرسه مشارکت کرده‌اند روند پیشرفت تحصیلی و فعالیت مدارس از جایگاه بهتر و مطلوب‌تری برخوردار شده است.

وی با بیان اینکه در نظر است با عنایت به موقعیت جغرافیایی استان و داشتن فضایی با طراوت و سر سبز، طرح «گل آرایی مدارس» برای دومین سال متوالی اجرا گردد تصریح کرد: این طرح در قالب اهدا حداقل یک گلدان با گل طبیعی توسط دانش آموزان به صورت فردی یا گروهی به صورت داوطلبانه با درج نام خودشان یا گروه روی گلدان با رویکرد ایجاد محیطی با نشاط و شاداب اجرا شود.

آموزش و پرورش خلاقیت دانش آموزان مدرسه مازندران ساری اجرا مدارس آرایی متوالی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر