خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

کار شمارش آرا در دو حوزه انتخابیه شهرستان‌های خرم‌آباد و دوره چگنی، درود و ازنا آغاز شده است

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۱۴۸

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: کار شمارش آرا در دو حوزه انتخابیه شهرستان‌های خرم‌آباد و دوره چگنی، درود و ازنا آغاز و در حوزه انتخابیه بروجرد با توجه به حضور مردم در شعبه‌های اخذ رای تا ساعت 22 تمدید شده است.

 سید سعید شاهرخی عصر جمعه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد با اشاره به حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان، حضور گسترده مردم نوید بخش خلق حماسه دیگری دانست و افزود: با پایان مهلت انتخابات در دو حوزه انتخابیه کار شمارش آرا شروع شده و در کوتاه ترین زمان ممکن نتایج انتخابات را به اطلاع مردم می رسانیم.

وی با بیان اینکه براساس درخواست فرمانداران خرم آباد و بروجرد انتخابات در این دو حوزه انتخابیه تا ساعت ۲۱ تمدید و ابلاغ شده بود، اظهار داشت: زمان رای گیری در حوزه انتخابیه بروجرد با توجه به حضور مردم در شعبه های اخذ رای تا ساعت 22 تمدید شده است.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم تاکنون خوب بوده است، اظهار داشت: از شهروندان بروجرد درخواست می شود هرچه سریعتر نسبت به شرکت در انتخابات اقدام کنند و این کار را به ساعت پایانی موکول نکنند. تاکنون مشکل امنیتی در روند برگزاری انتخابات در سه حوزه انتخابیه لرستان گزارش نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان افزود:  نتیجه انتخابات به صورت رسمی توسط ستاد انتخابات و بعد از تایید هیئت نظارت اعلام می شود.

وی با بیان اینکه ممکن است در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شایعات و مطالبی اعلام شود که هیچ‌گونه سندیتی ندارد، تصریح کرد: از مردم تقاضا می‌شود به این شایعات توجه نکنند و اخبار را از طریق ستاد انتخابات استان و اطلاعیه‌ای که از طریق صدا و سیما اعلام می‌شود دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز