کد خبر: 578094 A

چهارمین جشنواره سالانه "بانک محبوب من" با هدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانک‌ها و مؤسسات مالی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در این جشنواره در خصوص خدمات بانکی از مشتریان بانک‌ها نظرسنجی اینترنتی به عمل آمده و در پایان، بانک برتر یا محبوب‌ترین بانک‌های کشور از دید مشتریان انتخاب خواهند شد.

بر این اساس، ایجاد فرصتی برای نظر دادن مشتریان بانک‌ها در خصوص خدمات با یک جامعه آماری بالا، ارتباط بی‌واسطه میان مدیران ارشد بانک‌ها و مشتریان، افزایش رضایتمندی مشتریان با آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم، فرصت بیشتر دیده شدن مشتریان در فرآیندهای تصمیم‌گیری نظام بانکداری ، ایجاد فضای رقابتی سالم میان بانک‌های کشور و ... از دیگر اهداف برگزاری چهارمین جشنواره سالانه "بانک محبوب من" است.

با مراجعه به لینک شرکت در نظرسنجی و انتخاب بانک شهر، از جوایز ارزنده این جشنواره بهره مند شوید.

 

جامعه روابط عمومی بانک مؤسسات مالی بانک شهر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر