خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛

تساوی پر گل خیبر خرم آباد در برابر پرسپولیس گناوه

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۹۲۴

در هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشورتیم فوتبال خیبر خرم آباد در استادیوم شهید سراجی گناوه مهمان پرسپولیس گناوه بود که در پایان یک بازی پرگل و پر برخورد با نتیجه مساوی ۳ بر ۳ پایان یافت.

در هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال خیبر خرم آباد در استادیوم شهید سراجی گناوه مهمان پرسپولیس گناوه بود که در پایان یک بازی پرگل و پر برخورد با نتیجه مساوی ۳ بر ۳ پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در این دیدار شاگردان سعید سپهوند در حالی که تا دقیقه ۹۴راز حریف خود پیش بودند در نهایت با گل ثانیه پایانی بازیکن پرسپولیس گناوه با یک امتیاز این شهر را ترک کنند.

در این دیدار تیم خیبر خرم آباددر دقایق ۳۵،۸۶و۹۲توسط فرشاد امامی، شاهین رفیع زاده و یاسر درویشی به گل دست یافت وبرای تیم پرسپولیس گناوه هم محمدشجاع عزتی(۵۴)، مسعود آرمون(۷۵) و عزیز چنایی(۹۴) گلزنی کردند.

نکته قابل توجه ضعف مشهود قاضی میدان وقضاوت یک طرفه داور این دیدار بود. خیبر خرم آباد با کسب یک امتیاز این دیدار با ۹امتیاز در رده پنجم گروه یک قرار گرفت.

در دقیقه ۳۵ خطای بازیکن گناوه بر روی محمد فاضلی را که‌‌ همان ضربه با ضربه دیدنی فرشاد امامی بطور مستقیم و به زیبایی با اشتباه شایان شریعتی راهی دروازه شد تا پرسپولیس در خانه از مه‌مان خود عقب بیفتد.

سرخ پوشان که نمی‌خواستند با شکست راهی رختکن شوند فشار خود را بر حریف بیشتر کردند که در یکی از مهم‌ترین حملات حرکت پا به توپ وحید اسماعیل‌پور در در جناح راست خیبر و شوت این بازیکن که بعد از عبور از دروازبان طول خط دروازه را طی کرد و با بدشانسی محض سرخ پوشان راهی به دروازه پیدا نکرد تا آه از نهاد هواداران و کادر فنی پرسپولیس در آید در ادامه سرخ پوشان صاحب چند ضربه ایستگاهی مناسب هم شدند که نتوانستند بخوبی از آن‌ها استفاده کنند.

شاگردان نادر جعفری که نمی‌خواستند در خانه امتیازی از دست دهند از‌‌ همان ابتدا عرصه را بر حریف تنگ کردند که در دقیقه ۵۰ عزیز چنانی می‌توانست در یک موقعیت تک به تک بازی را به تساوی بکشاند ولی ضربه نه چندان خوب این بازیکن را گلر خیبر مهار کرد در دقیقه ۵۴ شوت محکم و زیبای مسعود آرمون بعد از برخورد به تبرک افقی دروازه نماینده خرم آباد به احمد خذیراوی رسید که این بازیکن باتجربه با یک پاس محمدشجاع عزتی را در موقعیتی مناسب قرار داد تا این بازیکن با یک بغل پا قفل دروازه خیبر را باز کند و بازی را به تعادل بکشاند

در دقیقه ۶۵ شاهد یک ضد حمله سریع از جناح راست پرسپولیس بودیم که با ارسال آن بر روی دروازه پرسپولیس و دفع ناقص مدافع پرسپولیس مهاجم خیبر در یک موقعیت علی گلزنی قرار گرفت که ضربه محکم این حسین جودکی مهاجم خوب خیبر بعد از برخورد با تیرک افقی دروازه توسط مدافعان از منطقه خطر دور شد

در دقیقه ۷۵ خطای مسلم پروانه پور، محمدرضا بهروزی را پشت محوطه حریمه خود سرنگون کردند که مسعود آرمون موفق شد با یک ضربه دیدنی گل دوم گناوه ای‌ها را بثمر برساند و موج شادی را به استادیوم برگرداند.

در ادامه تیم خیبر موفق شد در یک غافلگیری وبا پاس دیدنی محمد فاضلی توسط شاهین رفیعی زاده مهاجم جوان وبا آینده خود بازی را در دقیقه ۸۶ به تساوی بکشاند در دقیقه ۹۲ یاسر درویشی هافبک تکنیکی خیبر با یک ضربه دیدنی گل سوم خیبر را به ثمر رساند. ولی این پایان کار نبود و در حالی که تماشاگران با ناامیدی در حال ترک استادیوم بود در دقیقه ۹۴ عزیز چنانی موفق شد با یک شوت اثتثنایی برای سومین بار دروازه خیبر را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند در دو دقیقه پایانی هم اتفاق خاصی نیفتاد تا بازی با نتیجه مساوی ۳ بر ۳ به پایان برسد.

اسامی تیم خیبر خرم آباد: صادق نادرپور، فرزاد بهاری، فرشاد امامی‌، مسلم پروانه‌پور، امیر منصوریان، محمد فاضلی(شهاب دارایی ۸۵)، مهدی عبدی، حسین جودکی(شاهین رفیع زاده۷۷)، یاسر درویشی، سجاد خسروی، مسعود ستاری(مسعود حسنوند۶۶)، سرمربی: سعید سپهوند، کمک‌ها‌: کاظم بهاروند و بهمن موسوی محمد رضا چگنی به میدان رفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز