خبرگزاری کار ایران

مسئول نقل و انتقالات لیگ خبر داد:

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال آغاز شد / ۲ مرداد پایان مهلت جابجایی بازیکنان

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۰۵۱

برای ثبت قراردادها در انتظار اعلام نظر وزارت ورزش و جوانان در بحثشفاف سازی قراردادها هستیم و بعد از ابلاغ تصمیم وزارت بر طبق ضوابط جدید ثبت قراردادها انجام می‌شود.

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر گفت: فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال از امروز(شنبه) آغاز شده و تا ۲ مرداد ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، مصطفی شهبازی در مورد زمان فصل نقل و انتقالات دوره چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: فصل نقل و انتقالات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور از همین امروز(شنبه) آغاز شده و تا یک هفته مانده به هفته نخست لیگ برتر یعنی دوم مرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با این حال برای ثبت قراردادها در انتظار اعلام نظر وزارت ورزش و جوانان در بحثشفاف سازی قراردادها هستیم و بعد از ابلاغ تصمیم وزارت بر طبق ضوابط جدید ثبت قراردادها انجام می‌شود.

شهبازی درباره وضعیت بازیکنان ملی پوش که درگیر اردوهای تیم ملی و دیدارهای جام جهانی هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به فرصت زمانی پیش رو که تا مردادماه است، مشکلی برای این بازیکنان وجود ندارد و بعد از جام جهانی هم فرصت کافی برای ثبت قرارداد این بازیکنان وجود دارد.

چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال از روز پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز